beautylifebyhana: Vysněná toaletka

středa 26. dubna 2017

Vysněná toaletka

Hezký den, milé dámy,

schválně, která z Vás nikdy netoužila po krásném kosmetickém stolečku? Já po něm toužím už dlouho, ale jelikož jsme prozatím s přítelem bydleli vždy v malém jednopokojovém bytečku, nebylo pro něj místo. Za chvíli už ale pro něj bude místečko v našem domečku, už ho mám zakreslený i v plánku od architekta. ;) 


Když mě nedávno oslovil vyhledávač Favi.cz, zda bych nechtěla na svém blogu zveřejnit koláž s mou vysněnou toaletkou, neváhala jsem a začala tvořit. V poslední době brouzdám po různých e-shopech a inspiruji se bytovým designem. Ještě letos bychom totiž měli začít stavět, takže hledám inspiraci, kde se dá. Portál Favi.cz je nejen vyhledávačem nábytku a designových kousků, ale najdete na něm i řadu inspirací. Vyhledávač je skvělý v tom, že do vyhledávání zadáte konkrétní věc, kterou hledáte a on Vám najde nabídky řady e-shopů. Vše je tak pěkně na jednom místě.   

V ložnici bych ráda měla svůj kosmetický koutek. Mou představou je moderní, jednoduchý design. Ložnici bych ráda měla ve světlých barvách, proto jsem si vybrala bílý stoleček, na kterém nesmí chybět zvětšovací zrcátko, stojánek na štětce, pořadač s nejpoužívanější kosmetikou, box na kosmetické ubrousky, zásobník na vatové tyčinky a na dekoraci svíčka.


Jaká je Vaše představa? Toužíte po toaletce nebo už ji máte? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář.