beautylifebyhana: Soaphoria květová voda okurka

středa 10. května 2017

Soaphoria květová voda okurka

Krásný den,

dnes přichází na řadu slibovaná recenze na okurkovou květovou vodu od přírodní kosmetiky Soaphoria. Tato značka je mi velmi sympatická a oblíbila jsem si ji. Má vždy krásné obaly, které jsou navíc recyklovatelné a stoprocentně přírodní složení. 



Okurková květová voda má velmi čisté složení, a to pouze okurkovou vodu. Je vhodná pro všechny typy pleti i pro extra citlivou pokožku. Voda pokožku hydratuje, zklidňuje a vyhlazuje. 

Balení je naprosto rozkošné, skleněná pidi lahvička s patentním uzávěrem. Obsah je opravdu malý a určitě bych uvítala větší balení - 50 ml balení je totiž hned pryč. Vodu jsem používala jako tonikum zejména ráno k osvěžení pleti, ale i tak mi lahvička vydržela asi jen 14 dní (a to jsem ji fakt šetřila). Po otevření lahvičky se line krásná okurková vůně, jako když krájíte čerstvou okurku. Tato vůně je velmi osvěžující a evokuje léto. Vodu jsem aplikovala klasicky na vatový tamponek a jím přetřela obličej. Použití je velmi příjemné, a to hlavně po ránu, jelikož Vás nakopne a dodá energii. Pleť nedráždí, nepálí ani nestahuje póry. Pleť je po použití svěží a lehce projasněná



Cena za 50 ml vody byla tuším 147 Kč, což rozhodně není málo. Uvítala bych větší a klidně i plastové balení za rozumnější cenu. Jinak s okurkovou vodou jako takovou jsem byla spokojená a doporučuji ji. 

Celkové hodnocení: (5/5)


PS: Po sepsání této recenze jsem zjistila, že už se na stránkách Soaphoria tato voda nenabízí a nevyrábí se. Kdybyste ale narazili na okurkovou vodu od jiné značky (která má čistě přírodní složení), měly by být účinky stejné.


Zkoušeli jste nějakou květovou vodu?  

8 komentářů:

  1. Šíleně mě odrazuje ten obal :D Jinak jsem od této značky měla balzám na rty a byl hrozný, takže mě už další produkty moc nelákají :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balzám jsem nezkoušela, takže nemůžu posoi. Výrobky které jsem měla, byly všechny na pochvalu.

      Vymazat
  2. Květové vody velmi ráda používám. Už jsem jich vyzkoušela více a zatím jsem byla se všemi spokojená. Tato okurková musí mít úžasnou vůni. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Nějakou takovou vodu bych i já ráda vyzkoušela :) Vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V portfoliu jich má tato značka spoustu, stačí si jen vybrat. :)

      Vymazat
  4. Soaphoria má krásne obaly. Jednoduché a dajú sa použiť aj potom. Ja som sa už kukala na tieto pleťové vody a tiež mi prídu trošku drahé. 50 ml by som aj ja minula za pol mesiaca. Ale aj tak plánujem si nejaké aspoň 1-2 kúpiť :)

    Mrkvovo-jablkový koláč

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je škoda, že nejsou ve větším balení. Já určitě také ještě nějakou vyzkouším.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.