beautylifebyhana: Nákupy a novinky duben 2017

pondělí 8. května 2017

Nákupy a novinky duben 2017

Krásné volné pondělí, milé čtenářky,

po delší době měsíční nákupy stojí za zmínku a přináším Vám jejich přehled. V poslední době se snažím kosmetiku moc nekupovat a naopak se ji snažím spotřebovávat. Řekla bych, že se mi to vcelku daří. V dubnu jsem ale využila pár akciček a nějakou novou kosmetiku tu mám. ;) V květnu mám narozeniny, takže se pravděpodobně u tohoto článku potkáme i příští měsíc. 


Navštívila jsem obchůdek Yves Rocher, kde jsem využila nabídky na štětec za 69 Kč při nákupu vybrané dekorativní kosmetiky. K nákupu navíc byl šampon dle vlastního výběru zdarma. 

Yves Rocher šampon na poškozené vlasy
Ze stejné řady mám masku na vlasy, se kterou jsem spokojená, takže jsem si vybrala i šampon ze stejné řady. Zatím čeká na vyzkoušení.

Yves Rocher štětec na pudr
Hlavním cílem nákupu bylo získat štětec na pudr za zvýhodněnou cenu 69 Kč. Štětec je úžasně jemňounký, dostatečně velký a hustý. Za mě spokojenost a mohu Vám ho doporučit. 

Yves Rocher korektor odstín Beige clair 
Korektor jsem si vybrala, abych získala zvýhodněnou cenu štětce. Jsem zvědavá, jaký bude. Na korektory v tyčince nejsem zvyklá. 

Do obchůdku Dermacol jsem měla poukázku, takže jsem ji využila na menší nákup.

Dermacol rtěnka v odstínu 02
Tyto rtěnky měli v obchůdku ve výprodeji za 111 Kč. Vybrala jsem si růžový odstín 02. Na výběr už nebylo moc odstínů, ale tento mě zaujal. Rtěnka je kvalitní a na rtech vypadá moc hezky. Na jaro a léto bude krásná. 

Dermacol expresní odlakovač
Můj nejoblíbenější odlakovač, který odlakuje nehty opravdu rychle a snadno. Kupuji si ho stále dokola. 

Dermacol hydratační a vyživující maska 
Mé pozornosti neunikly nové textilní masky Dermacol. Vybrala jsem si hydratační verzi. Dnes si ji chci dopřát a Vám určitě dám info.

Avon Femme Icon  
Z Avonu jsem si objednala ikonickou vůni Femme Icon, která je opravdu krásná. Teď ji používám skoro pořád. Vůně je květinově-ovocná s lehce dřevitým podtónem. 

Calypso houbičky na obličej 
V DM jsem narazila na čistící houbičky a zkusila jsem je místo konjakových houbiček. Zkoušela jsem je zatím pouze dvakrát, ale o něco více mi vyhovuje konjak houbička, protože je jemnější. Nicméně tyto houbičky stojí o poznání méně. 


Co nového jste si v dubnu pořídili vy? 

13 komentářů:

  1. Houbičky si kupuji pravidelně, za tu cenu je to super. Skvěle se s nimi smývají i masky nebo peeling :)
    Kriss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Smývat masku houbičkou jsem už taky zkoušela a je to moc fajn. ;)

      Vymazat
  2. Mě šampony od Yves Rocher bohužel nevyhovují, ale mám moc ráda jejich sprchové gely, obzvláště ten kávový nebo s makadamiovým oříškem :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ještě žádný šampon od YR dlouhodobě nepoužívala, takže uvidím, jak sedne mým vlasům.

      Vymazat
  3. Odlakovač od Dermacolu je také můj oblíbený :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  4. Dermacol masky mě lákají tak jsem zvědava až ji vyzkoušíš. :) Houbičky používám tak akorát na umytí masky. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nevim proc, ale Yves Rocher me nikdy moc nelákalo.. Mam pouze jednu rtěnku:) .Jinak ten odlakovac od Dermacolu mam taky rada! A lákají me platynkove masky od Dermacolu.. Musím nějakou pořídit az pujdu do drogerky :))

    OdpovědětVymazat
  6. Docela mě zaujaly ty houbičky. Asi se po nich také podívám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou opravdu levné, takže za zkoušku nic nedáš. :)

      Vymazat
  7. Dermacol masky jsou perfektní...vyzkoušela jsem a jsem nadšená...za mě určitě doporučuji

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.