beautylifebyhana: Vlasová péče Avon

čtvrtek 25. května 2017

Vlasová péče Avon

Hezký den krásky,

recenze na vlasové přípravky u mě na blogu moc často nečtete, proto jsem se po delší době rozhodla dát Vám vědět o šamponu a kondicionéru, který jsem v poslední době používala. Recenze se bude týkat šamponu a kondicionéru s verbenou a mátou od Avonu.  


Vlasovou kosmetiku od Avonu nepoužívám a co si tak matně vybavuji, měla jsem snad jen jednou nějaký šampon a kondicionér, který jsem někde vyhrála. To už je ale dávno, takže si ani nevybavuji, jaké byly. K tomuto kombu jsem se dostala přes mou švagrovou, která mi je nabídla za zavádějící cenu 60 Kč za oba. Řekla jsem si tedy, že je zkusím. Jak dopadlo testování?


Celá řada je určena pro normální a mastné vlasy. To už samo o sobě mi přijde nelogické, protože jinou péči potřebují mastící se vlasy a jinou normální, které se tolik nemastí. 


Teď už ale k samotnému šamponu. Šampon je řidší konzistence, na vlasech nevytvoří moc bohatou pěnu a po umytí vlasů tímto šamponem jsem měla pocit nedostatečně umytých vlasů. Dobu mezi dvěma umytími neprodloužil. Po delší době používání se mi vlasy více mastili. Cca od poloviny balení jsem ho používala pouze na čištění štětců. Šampon obsahuje silikony, i když by se na první pohled mohlo zdát, že je přírodnější. 


Šampon mým vlasům nevyhovuje. Nejsou po něm svěží a nadýchané. Po delší době používání mé vlasy zatěžuje. 

Celkové hodnocení:  (2/5)



Kondicionér této řadě reputaci nenapravil. Konzistence je řidší mléčno-gelová. Kromě silikonů obsahuje i parabeny. Vlasy nikterak nevyživuje, efekt je vcelku nulový. Vlasy se lépe nerozčesávají, nejsou uhlazené, ani vyživené. Za mě naprosto zbytečný kousek, který nemám chuť ani dopotřebovat. 


Kondicionér konečkům vlasů nedopřeje žádnou hydrataci. Nanášet si ho na vlasy je naprosto zbytečný krok. 

Celkové hodnocení:  (1/5)


Moje dosavadní zkušenosti s vlasovou kosmetikou Avon mě nepřesvědčily o tom, že bych měla zkusit nějakou jinou variantu. Těmto přípravkům se spíše vyhněte, protože neodvádí práci, kterou mají. Oba výrobky jsou podprůměrné. 

Zkoušeli jste vlasové přípravky od Avonu? 

10 komentářů:

  1. Mě Avon vlasová kosmetika teda rozhodně neláká :)

    OdpovědětVymazat
  2. Až takové hrozné jsou? Já tuto kosmetickou značku vůbec nepoužívám a jak vidím ani o nic nepřicházím. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna tahle řada se Avonu fakt nevyvedla, měla jsem něco zázvorového a bylo to hrozné. Ale pak je ještě řada Advance Techniques a od té jsem zkoušela docela fajn šampon i kondicionér.

    OdpovědětVymazat
  4. Od Avonu sem tam nějaký produkt používám, mám ráda masky ze řady SPA, tělová mléka i třeba krémy na ruce či vůně, ale po zkušenostech nekupuju už vůbec nic na vlasy. Nikdy mi to nesedlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už se vlasové kosmetice od Avonu radši vyhnu. Některé jiné produkty jsou ale fajn.

      Vymazat
  5. Moja mamina používa sem tam nekaý šampon od avonu ale skor tie bylinkove nesťažuje si, no ja ich nepoužívam svrbievala ma dosť pokožka na hlave tak som ich vyradila.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.