beautylifebyhana: Spotřebováno prosinec 2016

sobota 7. ledna 2017

Spotřebováno prosinec 2016

Hezkou mrazivou sobotu, 

vítám Vás u prvního článku nového roku, ve kterém bych ráda dohnala ještě "rest" z loňska. Podíváme se dnes na to, co jsem spotřebovala v posledním měsíci roku a zda si produkty zaslouží Vaší pozornost. Pojďte se tedy společně se mnou rozloučit s další spotřebovanou kosmetikou. 

A ještě jedna drobnost, než se rozepíšu o spotřebovaných produktech. I když si nedávám žádná předsevzetí do nového roku, tak jedno bych si přeci jen dala. V roce 2017 se budu snažit zredukovat zásoby kosmetiky na minimum a dokupovat jen produkty, kterých nemám hromadu v zásobě (ta hromada začíná být už neúnosná...). Jsem na sebe zvědavá, ale už v prvních šesti dnech, jsem toto předsevzetí porušila. To by hold nebylo předsevzetí. Už se ale budu fakt snažit!


1. Batiste suchý šampon Floral 
Velmi příjemně parfemovaná verze, vyhovuje mi asi nejvíce ze všech, které jsem kdy měla. Schopnost šamponu odmastit vlasy je velmi dobrá. Vlasům dodá objem a nezbaví je lesku. 

Koupila bych znovu? ANO, kupuji pravidelně pořád dokola různé varianty.

2. Pantene Nature Fusion maska na vlasy (recenze)
Tohle je už fakt kosmetická vykopávka. Stydím se. Obal je už pěkně nechutný. Masku používám už tak cca tři roky. Ze začátku mi moc nevyhovovala, takže jsem ji skoro vůbec nepoužívala. Po čase jsem se k ní znovu vrátila, že ji tedy konečně dopotřebuji. Moje vlasy jsou teď v zimě hodně vysušené, zejména v koncích. Maska dodá vlasům potřebnou hydrataci, vlasy se pak snáze rozčesávají.

Koupila bych znovu? Pravděpodobně NE, už se stejně asi neprodává. 

3. Basic set pro francouzskou manikúru 
Set obsahující dva laky (původně tři) se ke mně dostal od mé švagrové, ale za tu dobu jsem ho ani jednou nevyužila, takže mi tu zbytečně leží. Vyhazuji.

Koupila bych znovu? NE. 

4. Pleats Please EDT (vzorek)
Celkem příjemná květinová svěží vůně, ale neoslovila mě natolik, abych ji musela mít v plném balení.

Koupila bych znovu? NEVÍM.

5. Christina Aguilera Unforgettable EDP (recenze)
Tato vůně je pro mě vůně podzimu. Používala jsem ji vždy na podzim. Je to těžší a sladší vůně, která vydrží dlouho vonět. 

Koupila bych znovu? ANO, na chladnější období ideální. 

6. Dermacol Double Magic Mascara 
Řasenku jsem kupovala společně s nějakým časopisem a dlouho mi tu ležela bez povšimnutí. Byla tedy už asi lehce vyschlá. Řasenka má dva kartáčky, jeden pro prodloužení a druhý pro objem (ve výsledku je to ale pořád jeden kartáček). Kartáček je z klasických štětin. Řasenka mě však nikterak nezaujala a lehce opadávala, což mohlo být způsobeno tím, že už jsem ji měla dlouho. 

Koupila bych znovu? NE, průměrná řasenka, která mě neoslovila.

7. Essence tužka na obočí odstín 04 Blonde (recenze)
Tužka je naprosto bezkonkurenčním produktem ve své cenové relaci. Naprosto mi vyhovuje odstín i vlastnosti tužky. Pokud chcete o tužce vědět více, přečtěte si recenzi. 

Koupila bych znovu? ANO, už mám doma další.

8. Avon Femme deodorant
Ideální deodorant do kabelky díky malému balení. Vůně se mi líbí a na přestříknutí během dne je to ideální volba. 

Koupila bych znovu? ANO, plánuji si ho koupit znovu. 


Co se Vám podařilo spotřebovat v posledním měsíci loňského roku?

12 komentářů:

  1. Já mám také velmi ráda Batiste jeden z nejlepších suchých šamponů :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  2. Batiste kupuji taky pořád dokola, nejlepší z nich mi přijde ten original :)
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s Tebou, verzi original mám teď podruhé.

      Vymazat
  3. Hromadit kozmetiku nema zmysel. Potom sa clovek ani nemoze tesit z novych produktov, ked ich aj tak nezacne hned pouzivat. Drzim palce v nakupnej stopke :-)
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za podporu, opravdu už je toho moc a člověk to chce jen spotřebovat...

      Vymazat
  4. Christi Aguilera je krásná vůně, Essence tužku na obočí mám a je skvělá, jednoduchá a rychlá aplikace a člověk se nemusí bát že by tužka obočí zvýraznila tak aby to vypadalo jako klaun.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně Essence tužka jemně dokreslí obočí, žádné výrazné a nepřirozené obočí :)

      Vymazat
  5. Suché šampony Batiste su fakt super. Tento som nemala, ale mám momentálne ten s vonou cherry a je skvelý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verzi Cherry jsem neměla, vůní višní moc nemusím.

      Vymazat
  6. Ja sa tiež snažím pomíňať kozmetiku čo mám doma, lebo vždy som si kupovala nové produkty a všetko mi doma stálo. Keď som si ju pred nedávnom preberala, tak asi 4 výrobky som musela vyhodiť, čo sa mi pokazili. Tak teraz nič nové nekupujem a míňam :D :D Ceruzku od Essence mám aj ja, najtmavšiu hnedú a je super. Úplne krásne sa s ňou maľuje a super drží, tak som tiež spokojná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skladovat kosmetiku nemá opravdu cenu, nedávno jsem si dělala takové sčítání kolik toho mám a fůha mám v toho opravdu požehnaně, takže nákupní stopka je opravdu potřeba.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.