beautylifebyhana: Alverde čistící pěna pro citlivou pokožku

sobota 28. ledna 2017

Alverde čistící pěna pro citlivou pokožku

Krásný sobotní večer,

v poslední době patří mokrý způsob čištění pleti k mému každodennímu večernímu rituálu. Nejčastěji v obchodech naleznete různé gely nebo peelingy, ale jsou i zajímavější produkty jako například čistící pěny. O jedné z nich si dnes něco řekneme. V DM drogerii mě zaujala nová čistící pěna pro citlivou pleť od značky Alverde
  


Když nad tím tak přemýšlím, tak jsem ještě asi žádnou vyloženě pěnu na čistění pleti neměla. O této jsem ale četla dost pozitivních recenzí, a i proto skončila u mě v košíku. Pěna obsahuje výtažky z heřmánku a měsíčku lékařského. Obal výrobku není nic extra, obyčejné platové balení, ale kombinace zelené s bílou se mi líbí. Praktická je pumpička, která vám odměří potřebné množství. Před použitím pěnu nejdříve protřepu (díky tomu je pěna hustší a ne tolik vodová) a pak dvakrát pumpnu do dlaně a krouživými pohyby rozetřu po vlhké pleti. 


Jelikož ve složení hned na druhém místě nalezneme alkohol, nedoporučovala bych pěnu pro suchou a citlivější pleť. Je zřejmé, že pěna bude trochu vysušovat pleť, což mně (se smíšenou pletí) nevadí. Pěnu bych tedy doporučila pro pleť normální, smíšenou či mastnou. Této pleti by lehké vysušování nemělo vadit .


Pěna je po vymáčknutí velmi jemná, nadýchaná a vodovější, rozhodně to není krémová pěna. Líbí se mi její vůně, řekla bych citronová tráva, která Vás nabije energií. Pěna v balení vůbec neubývá, a to ji používám téměř každý večer už několik měsíců a ještě nejsem na dně. S odličovací schopností produktu jsem velmi spokojená. Odlíčí i oční make-up, oči ani oční okolí mi nedráždí. Přesto bych pěnu na denní odličování očního okolí nepoužívala, přeci jen pěna lehce vysušuje pleť a nebudeme si přece dělat vrásky. Po odlíčení cítím lehounké pnutí obličeje, ale není to nic katastrofického. 


Pěnu mohu doporučit majitelkám smíšené a mastné pleti, kterým nevadí silnější parfemace citronové trávy. Po smytí pleť lehce pne, ale není to nic, co by se nespravilo následnou hydratací pomocí nočního krému.  

Celkové hodnocení:(4/5)


Používáte čistící pěny?

13 komentářů:

  1. Pěkná recenze, navnadila jsi mě ke koupi. Já jsem kdysi měla čistící pěnu od Avonu ale nic moc. Mě Avon celkově moc nevyhovuje, až na pár výjimek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Od Avonu mi také ne vše sedne. Dost často je to podprůměr, ale jsou i výjimky.

      Vymazat
  2. Loni jsem pěnu držela v ruce v DMku a přemýšlela jsem, jestli ji mám vzít s sebou na dovolenou, nebo ne. Potřebovala jsem něco na čištění a odlíčení. Tak nakonec jsem ráda, že jsem ji nevzala, jestli ji nedoporučuješ pro suchou pleť, Hani :-) Děkuju za pěknou recenzi!
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu. Pro suchou pleť to není to pravé, udělala jsi dobře, že jsi si ji nekoupila.

      Vymazat
  3. Vcera som minula. Ako tak rozmyslam, ani neviem cim sa lisi od limetkovej verzie pre zmiesanu plet. Mozno maximalne vonou, ktora je u limetkovej lepsia. Je to fajn produkt, ale podla mna rozhodne nie pre citlivu plet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro citlivou pleť to není zrovna šťastná volba. Limetkovou verzi jsem neměla, takže nevím, v čem se kromě parfemace liší.

      Vymazat
  4. Vypadá velice dobře, já ještě pěny nezkoušela. :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš mastnější nebo smíšenou pleť, není důvod ji nezkusit. I cena je velmi přijatelná. :)

      Vymazat
  5. Já ji mám a na občasné odlíčení je fajn, ale pro mou citlivější pleť to skutečně na každý den není. Přesto ji ale mám docela ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na odličování jsem ji ještě nezkoušela. Používám ji jako čistící pěnu na odlíčený obličej. Nanesu pěnu na celý obličej a pomocí kartáčku obličej krouživými pohyby vyčistím. Za mě super pěna, mé pleti sedí, i když je na druhém místě alkohol. Ale ten alkohol má Alverde prostě všude v předních příčkách :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pak ještě na dočištění používám micelární vodu. Škoda že je tam toluk alkoholu.

      Vymazat
  7. Ja som mala 2 peny od Alverde. S liečivým bahnom a jablkovú (asi sa už nepredávajú). Ale ani jedna mi nesadla :/ všetky štípali a pokazili sa mi pumpičky. Táto vyzerá fajn ale neviem či ju nekúsim.

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.