beautylifebyhana: Catchy Eyes Mascara

středa 18. ledna 2017

Catchy Eyes Mascara

Značka GOSH patří mezi mé oblíbené značky dekorativní kosmetiky. V oblibě mám zejména jejich paletky, které používám téměř každý den. Tuším, že už před dvěma roky se tato značka objevila ve Fann parfumeriích. Dnes se podíváme na slavnou růžovou Catchy Eyes Mascaru a v některé z dalších recenzí Vám ukážu i paletku 004 To Be Cool in Copenhagen. 



Řasenka má velmi líbivý obal (tedy alespoň mě se líbí), kombinace světle růžové a černé, jednoduché nápisy... Řasenka má silikonový kartáček, který je na jedné straně rovný a na druhé do obloučku. Silikonové kartáčky u řasenek upřednostňuji. Štětinky jsou poměrně krátké a blízko u sebe. Díky prohnutému tvaru řasy krásně natočí a rozmístění štětinek umožňuje jejich precizní oddělení. Kartáček je tak akorát veliký, ani malý, ani velký. S kartáčkem se dobře manipuluje, ale pro vykouzlení pěkných řas si musíte s řasenkou chvíli pohrát. Řasenku můžete bez problémů vrstvit. Líbí se mi, že nevytváří na řasách nepříjemnou tvrdou krustu. Řasy jsou přirozeně měkké. Řasenka jde snadno odlíčit. 


Konzistence řasenky je naprosto perfektní, není tekutá, ani hustá. A to i po delší době od otevření. A ještě jedna maličkost, líbí se mi, že si řasenku koupíte ve fólii a máte tak jistotu, že ji nikdo v obchodě neotvíral a nedonesete si domů vyschlý kousek. To by měla být samozřejmost u všech řasenek. 



Tato řasenka je po delší době jedna z těch, ze kterých nejsem zklamaná. Udělá pěkné řasy, s kartáčkem se dobře pracuje a vydrží mi celý den.

Celkové hodnocení:  (5/5)


Řasenku seženete ve Fann parfumeriích za 269 Kč. 

Zkoušely jste Catchy Eyes Mascaru?

15 komentářů:

  1. Děla pěkné řasy. A souhlasím, že paletky stínů jsou skvělé, mám dvě a byla jsem příjemně překvapena. Poprvé jsem značku viděla v Nákupních maniačkách a když se dostala do Fan tak jsem ji musela ihned obhlédnout :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paletky jsou moc fajn, patří mezi mé nejpoužívanější :)

      Vymazat
  2. Tuhle značku nijak nevyhledávám, ale o paletkách jsem už slyšela a ty mají pěkné. O této řasence jsem spíše četla negativa. Mě se moc nelíbí jak udělá řasy takové krátké, že je třeba vůbec neprodlouží a to bych velmi ráda :D
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se výsledný efekt líbí, není to žádný wau efekt, ale na denní nošení je super.

      Vymazat
  3. Já zkoušela tu Rebel eyes a byla poměrně dobrá :)
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rebelku mám doma taky, tak jsem zvědavá na srovnání.

      Vymazat
  4. tiež túto značku nejak nekupujem, ale počula som chvály na túto maskaru :) urobila ti pekné riasy :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Dělá Ti moc pěkné řasy, já ale s takovými kartáčky asi pracovat neumím, protože mě s řasami neudělají prakticky skoro nic :(.
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, já mám zase raději silikonové kartáčky. S těmi mi to většinou jde lépe a udělají mi hezčí řasy.

      Vymazat
  6. Na tejto riasenke ma zaujal už len jej krásny ružový obal :) ale mám pocit, že som ju v regáli nevidela. Minule som tam strávila dosť dlhý čas, pretože som si nevedela vybrať medzi rúžom od Gosh a od Revlonu, ale nakoniec zvíťazil Revlon, takže od Goshu nemám ešte nič :(
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už ji mám doma nějaký ten pátek, ale měla by být stále k dostání. Možná jen zrovna byla vyprodána.

      Vymazat
  7. GOSH mám veľmi rada, ale riasenku som od nich ešte neskúšala. Túto mám už dlhšie vo výhľade :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaké kousky od Gosh patří k tvým nejoblíbenějším?

      Vymazat
    2. Určite sypký fixačný púder prime´n´set a paletka 9 tieňov vo verzii New York :)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.