beautylifebyhana: Kosmetické novinky aneb new in listopad a prosinec 2016

pondělí 9. ledna 2017

Kosmetické novinky aneb new in listopad a prosinec 2016

Krásný den, 

druhým a zároveň posledním restem z minulého roku jsou novinky, a to rovnou za dva měsíce - listopad a prosinec. Novinek tedy bude opravdová nálož, některé z nich už plně používám, jiné zatím čekají na vyzkoušení. Na začátku ledna jsem ještě neodolala a pořídila si pár dalších kousků, o kterých se dozvíte v prvních letošních novinkách, ale teď už si dávám nákupní stopku, protože tu tunu kosmetiky, kterou tu teď mám, budu spotřebovávat hooodně dlouho. 


NOVINKY ZA LISTOPAD

V listopadu jsem neodolala 50 % slevě v Teta drogerii na Palmolive a Niveu a pořídila si:

1. Palmolive Chocolate Passion sprchový gel
Vůně je dokonalá, takže chápejte, že jsem nemohla odolat. Zatím čeká na vyzkoušení, ale věřím, že sprchování s ním bude paráda. 

2. Nivea intimo
Intimní gely od Nivey si kupuji vcelku pravidelně. Nedráždí, dobře pění a dodávají mi pocit svěžesti. Za sebe je mohu doporučit. 

3. Nivea čistící pleťový krém
Nedávná novinka, kterou jsem chtěla vyzkoušet. Zatím jsem ji ale nezkoušela, mám načaté jiné čističe na mokré odličování. 

4. Nivea deodoranty
Do košíku jsem také přihodila deodoranty, které ráda používám doma nebo na přestříknutí během dne. 

Menší objednávku jsem udělala i v Avonu.

5. Pur Blanca deodorant v kuličce 
Kupovala jsem si ho k našim na používání na doma. Na to mi zatím dostačuje. Vůně není nikterak výrazná, takže nepřebije případně použitý parfém. 

6. Tělový sprej brusinky a skořice
Příjemná sladká vůně, která sice moc dlouho nevydrží, ale na osvěžení je fajn. Ideální parfemace na období Vánoc. 

7. Krém na ruce kakaové máslo 
Příjemně parfemovaný krém, který dobře hydratuje pokožku rukou. Používám ho zejména na noc, protože chvíli trvá než se vstřebá.

8. Dermacol fixační pudr odstín Light 
Pudr jsem zkoušela zatím jen párkrát. Pleti dodá sametový finish. Pleť vydrží zmatněná cca 6 hodin. Pomáhá udržet make-up na svém místě. 

9. Essence tužka na obočí odstín 04 Blonde
Už druhé balení této tužky. Vyhovuje mi odstínově i výdrží. Snadno se s ní dokresluje obočí a v kombinaci s Make me Brow dosáhnete krásného obočí. 

Několik přírodních kousků jsem si odnesla z veletrhu Green Beauty Market (článek).

10. Faith in Nature melounový šampon
Naprosto dokonale po melounu vonící šampon, který si schovávám na léto. Pokud Vás tato kosmetika zaujala můžete ji zakoupit např. v obchodním domě MY Národní. 

11. Purity Vision bambucké máslo 
Vzala jsem si jen na zkoušku tohle pidi balení a udělala jsem chybu, že jsem nesáhla po větším. Máslo neskutečně skvěle hydratuje pokožku. Na zimou zničené ruce = ideál. 

12. Weleda IRIS noční krém
Krém mi skvěle sedl. Pleť dostatečně hydratuje bez toho aniž by ji zatěžoval. Netrpím na suchá místa na pleti, která mívám každou zimu. Doporučuji všem, kteří mají smíšenou pleť a potrpí si na přírodním složení.

13. Soaphoria deodorant Nevinnost   
Jelikož skoro každý den používám deodoranty, které nemají zrovna ideální složení, rozhodla jsem se si pořídit můj první čistě přírodní deodorant. Zatím jsem ho zkoušela jen párkrát. Je fajn, že díky balení můžete deodorant nanést kamkoliv, třeba i na nohy. Parfemace mi vyhovuje. Během běžného dne zabrání nepříjemnému zápachu. 



NOVINKY ZA PROSINEC 

V prosinci mi přišla výhra od Jany z Essence of Rose v podobě balíčku od mé oblíbené značky Weleda. 

1. Weleda balíček granátové jablko 
Vánoční balíčky od Weledy byly zaručeně nejlepšími, které jste mohli v drogeriích potkat. Krásné a hlavně minimalistické balení (ne pouze mega krabice a nic v ní). Balíček obsahuje sprchový krém a tělový olej. Ještě jednou děkuji za krásný balíček. 

Celý advent mě doprovázel kalendář Douglas, který jsem dostala od svého přítele. 

2. Adventní kalendář Douglas
Pokud se podívám zpětně na všechny produkty, které kalendář ukrýval, tak musím říct, že se opravdu povedl. Líbilo se mi, že kalendář obsahoval různé značky a prakticky nic jsem zatím nezkoušela. Cenově by jednotlivé produkty stály více, než kalendář. Na fotku jsem Vám vybrala jen některé produkty, pokud by Vás zajímalo, co vše kalendář ukrýval, tak mrkněte na můj Instagram (@mojekosmetika). 

Po vánočních svátcích jsem se vydala na nákup do Jindřichova Hradce a v jedné drogerii narazila na značku Bione. Odnesla jsem si 

3. Intimní gel Granátové jablko 
Gel naprosto dokonale voní a až dopotřebuji Niveu, kterou mám teď ve sprše, půjde na řadu tento. 

4. Dvoufázový odličovač Aloe Vera 
Zkoušela jsem ho zatím dvakrát, make-up stáhl pěkně a v očích mě nepálil. Podrobnější informace Vám řeknu, až ho budu používat déle. 

5. Dárková kazeta Palmolive
Pod stromečkem jsem našla dárkovou kazetu od Palmolive, která ukrývala sprchové mléko a mýdlo ve verzi Smooth Delight.


Jakou kosmetiku jste našli pod stromečkem?

7 komentářů:

  1. Pěkné novinky :) Bione bych také už velmi ráda vyzkoušela :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bione je cenově velmi dostupná značka, určitě neváhej a něco si pořiď.

      Vymazat
  2. Tak Palnolive čokoládový sprchový gel som mala, a tiež som sa nan tešila, vona bola užasná, ale tá zvláštna konzistencia... bol proste strašne hustý a zle sa mi s nim manipulovalo.
    Krém od Avonu kakao som tiež skušala a nejako ma neoslovil.
    Ale sprchové krémy od Weledy su super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme, jak bude vyhovovat mně. Weledu to ale určitě nepřekoná, ty mám nejraději. ;)

      Vymazat
  3. Nivea deodoranty som niekedy mala veľmi rada, ale už som prešla na Dove a som mu verná:) Essence ceruzku na obočie mám veľmi rada, tiež aj Weleda prodkuty z rady granátového jablka:)

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.