beautylifebyhana: Kompaktní pudr Bourjois Paris

sobota 21. ledna 2017

Kompaktní pudr Bourjois Paris

Pudr, věc kterou používám téměř denně. Pro mě jako majitelku smíšené pleti je zapudrování minimálně v oblasti T-zóny samozřejmostí. Pudr používám vždy, i když třeba zrovna nepoužívám make-up. Díky pudru se cítím daleko lépe, než bez něj. Kdo mě sleduje déle, ví, že mým naprostým favoritem je kompaktní pudr od Rimmelu Stay Matte. Ale nebyla bych to já, abych nezkusila i nějaké jiné. Jak jsem spokojená s tímto pudrem po téměř ročním používání?


Odpověď na otázku je jednoduchá, po téměř ročním používání je téměř ko a uvidíte ho v lednových spotřebovaných produktech. :D Ale teď vážně. Pudr mě zaujal už svým obalem, který je červenorůžový, skladný a uvnitř se zrcátkem. V balení je ukryto 9 g pudru. Seženete ho v několika odstínech, já mám odstín 52 vanilla


Značku Bourjois nemám skoro téměř vůbec prozkoušenou a měla jsem od ní zatím jen pár produktů. Pudr je velmi světloučký, pro bledulky ideální na zimu/jaro. Má lehce podtón do žluta, ale na pleti se velmi rychle přizpůsobí. Pleť zanechává sametově hebkou, rozjasněnou, ale přesto lehce matnou. Zmatnění mi vydrží cca 5 hodin, proto bych ho doporučila spíše pro suchou pleť. Výhodou je, že ho můžete používat i bez make-up a pleti dodá lehké sjednocení. Samotný pudr je velmi jemně mletý a dobře slisovaný, při nanášení na pleť téměř vůbec nepráší. V poslední době jsem si oblíbila nanášet pudr štětcem na make-up, přijde mi, že tímto štětcem pudr dobře do pleti zapracujete a nesedí na pleti. Výsledkem je krásně sametová pleť bez známky nanesení pudru. Chce to ale mít při aplikování lehkou ruku, aby pudr nevytvořil na pleti masku. 


Celkově jsem s pudrem víceméně spokojená, ale uvítala bych delší dobu zmatnění. Musím pochválit kvalitně provedené, minimalistické balení, které bez ztráty kytičky přežilo roční používání. 

Celkové hodnocení:  (4/5)


Pudr se cenově pohybuje kolem 200 Kč. 


Máte zkušenost s tímto pudrem?

4 komentáře:

  1. Já od této značky mám zatím jen řasenku, ale tento pudr vypadá hodně dobře. Používám osvědčenou klasiku pudr Stay Matte od Rimmel, ten mi vyhovuje :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řasenky jsem měla dvě a ani jedna u mě nesklidila úspěch. :(

      Vymazat
  2. tento vyzerá veľmi dobre :) používam síce už dlhšie Dermacol, ale plánujem nejakú zmenu v púdri :) vďaka za tip :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.