beautylifebyhana: Micelární voda Sensitive Végétal

sobota 14. ledna 2017

Micelární voda Sensitive Végétal

Krásnou sobotu,

vítám Vás u první recenze roku 2017. Začnu produktem, který jsem si oblíbila v loňském roce a byla by škoda ho tu nezmínit. Řeč bude o zklidňující micelární vodě Yves Rocher z řady Sensitive Végétal. Tuto micelárku jsem objevila díky časopisu Žena a život, ve kterém bylo menší 200 ml balení. Na základě dobrých zkušeností jsem si koupila i velké 390 ml balení. Co je na této micelárce tak skvělého? 



Oficiální popis: Jemně čistí i tu nejcitlivější pleť díky výtažkům ze sporýšovky východní. Stejně jako celá řada zmírňuje zánětlivé reakce pleti a posiluje ochrannou bariéru. Micely na sebe navážou nečistoty, které snadno odstraníte jedním tahem. Micelární voda pleť čistí a tonizuje.

Micelární voda velmi jemně čistí pleť, po očištění pleť není vůbec podrážděná, naopak je hezky jemná, svěží a čistá. A když píšu čistá, tak myslím opravdu čistá! Na odličovacím tamponku vidím make-up, ale i různé chloupky a jiné nečistoty, které jiné micelárky ani nestáhnou. Za mě předčila i slavnou růžovou micelárku od Biodermy. Tahle micelární voda je opravdu vhodná i na tu nejcitlivější pleť. Čištění pleti se s ní stává velmi příjemnou záležitostí.  Na pleti nepění, ani nelepí. Nepoužívám ji na odlíčení očního make-upu, tam stále dávám přednost dvoufázovým odličovačům. Oči s ní pouze dočistím. V očích nepálí a nedráždí je.  


Micelární voda má být bez parfemace, ale já přeci jen něco z micelární vody cítím, ale není mi to při čistění nikterak na obtíž. Je bez alkoholu, barviv, minerálních olejů a parabenů. 



Micelární vodu můžete zakoupit ve dvou velikostech, menším 200 ml a velkém 390 ml s pumpičkou. V prodejnách i na e-shopu teď můžete koupit velké balení za výhodou cenu 169 Kč, takže pokud Vás tato micelární voda láká, je nejlepší čas si ji pořídit.

Celkové hodnocení: (5/5)


Za sebe Vám mohu micelární vodu jen doporučit. K pleti je neskutečně jemná a vyčistí pleť dokonale. Jsem s ní opravdu spokojená, o čemž svědčí i mé zásoby. :)

Zkoušely jste některou micelární vodu od Yves Rocher? 

8 komentářů:

  1. Micelární vody mám moc ráda, ale o této jsem zatím neslyšela. Vypadá hodně dobře. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto značku mám hodně ráda, ale jejich micelární vody jsem ještě nezkoušela :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  3. ja som túto micelárku skúšala vo vzorke,a tešila som sa, keďže mám citlivú pleť...ale štípala ma :(
    Pozývam ťa na moju Giveaway na blogu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí, že Ti nesedla. Jaká je Tvá oblíbená micelárka?

      Vymazat
  4. Ty jo! To je vážně klika vychytat takhle velké balení v časopise :) Já dostala jen maličké balení zdarma k nákupu a vozím ji jako cestovní :) Víc mi ale vyhovovala Diamond Cellular od Oriflame, ale tam se člověk nedoplatí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to skvělý dárek v časopise, hamižně jsem si koupila rovnou dva. :D Miniaturku mám doma také, tu si schovávám na cesty.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.