beautylifebyhana: Lednové nákupy a novinky

středa 1. února 2017

Lednové nákupy a novinky

Leden je za námi a ještě než se pustím do psaní dalších recenzí, objeví se tu dva statistické články o novinkách a spotřebovaných produktech. Začneme novinkami, kterých je za leden ještě celkem dost, v únoru bych už chtěla tělovou kosmetiku co nejvíce omezit. Přeci jen toho mám opravdu hromady a chci teď investovat i do něčeho jiného... 


Batiste suchý šampon original
Suché šampony od Batiste netřeba představovat. Verze Original je za mě nejúčinnější, proto se k ní znovu vracím. 

Gliss Kur Winter Repair maska na vlasy
Když se na podzim dostala tato limitovaná edice do drogerií, zaujala mě a uvažovala jsem o její koupi. V lednu jsem na ni narazila ve výprodejovém stojanu v Teta drogerii za 60 Kč, takže jsem ji tam nemohla nechat. 

Palmolive sprchové mléko a tekuté mýdlo oliva
Dárek k Vánocům od přítelových rodičů. Parfemace je příjemná, nevtíravá. Myslím, že budou fajn.

Yves Rocher peeling a sprchový gel ostružina 
Peelingy od YR mám velmi ráda, jsou jemné a můžete je používat každý den. Parfemace ostružiny se mi líbí. Sprchový gel ráda vyzkouším. Děkuji, Ježíšku. ;-) 

Yves Rocher hydratační gel na den a noc 
Obchůdek YR jsem navštívila také sama a koupila si na doporučení paní prodavačky hydratační gel na de a noc. Chtěla jsem nějaký hydratační krém, ale doporučila mi pro smíšenou pleť tento gel. Uvidíme jaký bude. 

Yves Rocher expresní regenerační maska na vlasy
Jak si celý rok nekupuji masky na vlasy, tak se v lednu sešly hned dvě. Důvodem jsou moje zimou poničené vlasy, které potřebují výživu a regeneraci. Použila jsem ji zatím cca 3 krát, takže hodnocení nechám na později. Můžu ale říct, že je příjemně krémová a zvláštně voní. 

* Kneipp sada sprchový gel a tělové mléko Radost ze života 
Krásný balíček s přírodními produkty od Kneipp mi přišel na testování. Brzy se můžete těšit na recenzi. Prozradím jen, že parfemací se mi naprosto trefili do vkusu. Voní krásně po citrusech, parfemace mi připomíná citronové Mannerky. 

Dove balíček sprchový gel, antiperspirant a pletené ponožky
V povánočních výprodejích jsem ulovila tento povedený balíček od Dove. Jako jeden z mála balíčků konvenčních značek mě zaujal. Ponožky jsou parádní na spaní. :-) Sprchový gel je krásně parfemovaný. Sprej jsem zatím nezkoušela. 

To by bylo z lednových novinek vše. 

Co hezkého jste si v lednu pořídili vy? 

* produkt označený hvězdičkou (*) mi byl zaslán k recenzi

8 komentářů:

  1. Batiste je také moje osvědčená klasika, sprcháče od YR mám velice ráda :) Ale nejvíce mi vyhovují i šampony na vlasy.
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  2. Tú sadu od Dove by som prijala, ich produkty mám veľmi rada:) Mne prišli nejaké novinky z Avonu, Mary Kay, Dermacolu a YR, tak som zvedavá, aké budú:) Tiež som si pokúpila nejakú dekoratívku:)

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle sada se Dove opravdu povedla. Koukám, že jsi si také udělala radost kosmetikou. ;)

      Vymazat
  3. Duo od kneipp pristalo i u me, ale v mandlovem provrdeni s byla jsem nadsena. Ta vune byla okouzlujici. ❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Četla jsem Tvou recenzi, máš krásné fotky. Já jsem z vůně také nadšená, osvěžující citrusovou mám ráda.

      Vymazat
  4. Suchý šampón od batiste jsem si taky v lednu POPRVÉ koupila, tedy ve verzi Sweet, ale jsem spokojená s jeho účinky, tak schválně až ho dopotřebuju, tak si koupím ten obyčejný abych porovnala rozdíl. Navíc ta vůně sweet je někdy až moc sweet :D a to mám sladké vůně celkem ráda ;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verzi Sweet jsem zatím nezkoušela, moc sladké vůně nemusím.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.