beautylifebyhana: Kosmetické novinky aneb new in září 2016

sobota 1. října 2016

Kosmetické novinky aneb new in září 2016

Krásnou sobotu,

září se neslo zejména ve znamení nákupů během Dnů Marianne, kde jsem pořídila téměř veškerou část této kosmetické hromady. Na chvíli si dám proto kosmetickou stopku. Takže uvidíme, zda se příští měsíc potkáme zase u "new in". 


Dekorativní kosmetika 

1. Gosh paletka 004 To Be Cool in Copenhagen 
Krásná paletka neutrálních a hlavně matných stínů. Matné stíny jsem si v poslední době hodně oblíbila, takže volba byla jasná. Stíny jsou lehce máslovité a jsou dobře pigmentované. 

2. Gosh řasenka Rebel Eyes
Řasenku jsem zatím nezkoušela, ale za 99 Kč, jsem ji tam nechat nemohla. 

3. Gosh lak na nehty 697 Apple bloom
Lak byl dárkem k nákupu v parfumerii Fann. Krásná světle zelená barvička, kterou si ale nechám spíše až na jaro. 

4. Avon korektor odstín Fair
Tento korektor se Avonu rozhodně povedl. Pigmentace je jedna z nejvyšších, se kterou jsem se u korektorů setkala. Barvička mi také vyhovuje. Je světlounký.

5. Avon tuhý pudr odstín Medium
Pudr jsem zkoušela zatím pouze jednou, takže nebudu prezentovat zatím žádný názor. Pudru je v balení 10 g a balení je poměrně mohutné. 

6. Řasenka theBalm Cheater!
Konečně mám také něco od the Balm, na řasenku jsem zvědavá, máte někdo zkušenosti?

7. Sephora rtěnka R61 Lucky One
Naprosto úžasná barvička na podzim. Není nikterak výrazná, ale dodá rtům nádhernou barvu. Jsem s ní moc spokojená a ráda ji na rtech nosím do práce. 

Tělová kosmetika 

8. Bourjois micelární voda
Vybrala jsem si ji jako dárek za účtenky v Lounge stanu. 

9. Schwarzkopf Biotin+ Volume kondicionér na vlasy ve spreji
Další dárek za účtenky. :)

10. Batiste suchý šampon floral
Co dodat, suché šampony Batiste, jsou už u mě klasika. 

11. Balea sprchový gel mango
Balea sprcháče nějak extra nevyhledávám, ale když byl zdarma k nákupu, proč ho nezkusit. Mangový voní moc příjemně. 

12. Alverde čistící pěna sensitiv 3v1
Pěna je moc příjemná záležitost na čištění pleti. Příjemně voní a vůbec neštípe, a to ani v očích. Pokožka je po použití jemná a čistá. Více o ní po delším používání. 

13. Foamous Heels on Fire
Zajímavá novinka v podobě parfému v pěně. Musela jsem samozřejmě vyzkoušet. Zatím jsem ji použila jednou a výdrž se mi zdá výborná, ale při aplikaci trošku lepí. 

14. Essence odlakovač 
Průměrný odlakovač, který malinko voní po ovoci, ale stejně smrdí jako ostatní odlakovače...

15. Mitomo japonská maska Q10 + Litospermum
 Na tu jsem hodně zvědavá.

Drobnosti
16. Sephora stužkové gumičky

17. Merci Handy New Wave gel na ruce
Antibakteriální gel, z něhož není cítit alkohol, ale naopak krásně sladce voní. Můžu doporučit. 

A to je z měsíce září vše. 

Co pěkného jste si pořídily vy? 

4 komentáře:

  1. Ja som mala už 2 čistiace peny od Alverde a obe ma neskutočne štípali, tak asi túto novinu obídem :/
    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tato je moje první a vůbec mě neštípe, a to ani v očích. Ale chápu, že po dvou špatných zkušenostech, už další zkoušet nechceš. Každému vyhovuje něco jiného...

      Vymazat
  2. Jojo mě dny marianne také pohltily, ale z kosmetiky jsem jen udělala nájezd na Manufakturu, kde jsem si odnesla krém na ruce, hydratační krém/masku, bombu do koupele a desifnekci na ruce. A pak v DMku samozrejmě sprchac a k tomu jeste penu na holeni a deodorant. Posledni dobou me Baelea fakt baví, hlavně ty jejich ceny protože spracháč za korun a ještě příjemně voňavý je boží!

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Manufaktuře mají také bomby do koupele a dezinfekční gely? To se musím po nich kouknout.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.