beautylifebyhana: Dvoufázová micelární voda 3v1 Garnier

středa 12. října 2016

Dvoufázová micelární voda 3v1 Garnier

Není to zase tak dávno, co Garnier přišel na trh s novinkou, která je na českém trhu snad jediná svého druhu. Kosmetičtí fajnšmekři už vědí, že řeč bude o dvoufázové micelární vodě 3v1. Tato micelárka už před nějakou dobou obletěla blogosféru a z mého malého průzkumu vyplynulo, že si nezískala moc velkou oblibu. Já jsem se na ní těšila, takže jakmile se dostala do drogerií, musela jsem si ji koupit. Jak jsem s ní byla spokojená já? 


Micelární voda patří k produktům, které používám při každodenním čištění pleti. Oblíbila jsem si je více než pleťové vody nebo tonika, která používám pouze na prostřídání. Micelárka mi ale dělá společnost každý den. Používám ji jak ráno, pro osvěžení pleti, tak i při večerním odličování. Oblíbila jsem si je natolik, že na ně nedám dopustit ani ve dny, kdy se nelíčím. Společně s ní často používám na odlíčení očního make-up dvoufázový odličovač. Proto, když se objevila tato novinka, těšila jsem se, že jeden produkt budu moct vyřadit a používat pouze jí. Jak to dopadlo? 


Začnu balením, které je stejné jako u dalších micelárek od Garnier velmi povedené a velké (400 ml). Micelárku je nutné před použitím řádně protřepat, aby se obě složky spojily. Při použití více tamponků k odlíčení je nutné micelárku znovu protřepat, což trošku zdržuje. Nápad vytvořit dvoufázovou micelárku, navíc s arganovým olejem, se mi moc líbí. Právě arganový olej dodává micelárce vůni, která je z pleti cítit ještě chvíli po odlíčení. Parfemace je poměrně výrazná, ale mně to nevadí, parfemace se mi líbí. Měla jsem docela obavu, že obličej bude po očištění dost umaštěný, jako se to stává u některých dvoufázových odličovačů očního make-upu. Nic takového se naštěstí nevyplnilo. Micelárka je při odličování na pleti příjemná, nezanechává ulepený pocit a nepění. S make-up si poradí obstojně, a to i s tím očním. V očích mě nikterak neštípala ani nepálila. U mnoha blogerek jsem četla, že jim na pleti zanechává nepříjemný film. Já jsem nic takového nepozorovala, naopak mi přišlo, že pleť hydratuje a předchází vzniku šupinek na tvářích. 



Sečteno podtrženo, já jsem s micelárkou byla spokojená a koupila bych si ji klidně znovu. Garnier podle mě prodává jedny z těch dobrých micelárek, se kterými se v drogeriích můžete setkat. 

Cena je kolem 200 Kč, ale dá se sehnat i v akcích kolem 150 Kč. 

Celkové hodnocení:  (4/5)


Zkoušely jste dvoufázovou micelárku? 

9 komentářů:

  1. Je skvělá mám ji ráda a poslední dobou používám denně :-) Vhodná i pro mastnější pleť.

    OdpovědětVymazat
  2. aj keď mám tiež rada micelárky Garnier, tak neviem prečo, ale vždy si radšej kúpim Loréal :) sedia mojej pleti o trošku viac :) pri tejto dvojfázovej sa mi páči vôňa :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Mne s ňou išla ťažšie dolu špirála, ako som písala aj na svojom blogu, mám ju rada na dočistenie pleti. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na oči používám raději dvoufázák, vždy pak jde řasenka líp dolů. :)

      Vymazat
  4. Tuhle jsem nezkoušela, ale zkoušela jsem její sestru :D a ta byla dobrá, takže věřím ze i tahle je dobrá :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. chcela som si ju minull kupit, pretoze mi ruzova miceralka od garnier dosla, avsak bola vypredana :(((

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.