beautylifebyhana: Legendární suché šampony Batiste: můj názor

sobota 8. října 2016

Legendární suché šampony Batiste: můj názor

Znáte to, ráno se probudíte a vlasy už nejsou "to pravé". Co teď? Na umytí vlasů už není čas a takhle ven vyjít také nemůžete... Pro tyto případy mám vždy v koupelně alespoň jeden Batiste. Není snad nikdo, kdo by nikdy neslyšel o suchých šamponech Batiste. Troufám si říct, že se staly "kosmetickou legendou". V čem jsou tak skvělé, liší se jen parfemací, nebo je každý jiný? Nejen o tom se dočtete v dnešním článku. 


Kouzlo suchých šamponů jsem objevila snad již na druhém stupni základní školy, kdy jsem si od maminky půjčovala klasickou sypkou Amicu. A bude to už tak cca dva roky, co jsem objevila i suché šampony ve spreji Batiste. Rozdíl je nejen v aplikaci, ale také v zanechávání bílých stop. Zatímco Amicu musíte do vlasů nanášet nejlépe pomocí nějakého kapesníčku, Batiste pouze nastříkáte a pak vyčešete. Batiste navíc nezanechává vlasy matné. Výdrž je u obou variant řekla bych stejná. 


Výhodu suchých šamponů Batiste je také to, že můžete vybírat z nepřeberného množství parfemací a nebo si můžete zvolit ten pravý podle speciálních vlastností (na hnědé vlasy, volume,...). Můžete tak zkoušet pořád jiné a širokou paletu jen tak nevyčerpáte.


Já jsem zatím vyzkoušela čtyři varianty suchých šamponů, a to:
  • Original (není na fotce)
  • Fresh
  • Tropical
  • XXL volume
Mezi prvními třemi zmiňovanými zas takový rozdíl nevidím. Mají samozřejmě rozdílnou parfemaci, jinak jsou ale všechny účinky dost podobné. Kdybych přeci jen měla jeden vyzdvihnout, byla by to verze Original, která nejlépe zbavila vlasy mastnoty, zanechala je nadýchané, nezanechávala žádné stopy a výsledek vydržel celý den. 

Pokud bych měla vybrat jednu parfemaci tak by vítězem byla verze Fresh, u ní mi však přijde, že je potřeba nastříkat do vlasů více produktu, aby bylo dosaženo stejného efektu jako u verze original.

Verzi Tropical bych doporučila těm, kteří mají rádi sladké kokosovo-ananasové vůně (piňa colada). Účinky by se dal přirovnat k verzi Original

Odlišná je však verze XXL volume. Pokud čekáte, že rozdíl je právě v tom, že udělá navíc pěkně objemné vlasy, tak jste tak trochu na omylu. Mým vlasů nikterak výrazný objem nedodal. Funguje spíše jako lak na vlasy. Bohužel mi na mé jemné vlasy nevyhovuje, jelikož mi je slepuje. Odstranit mastnotu z vlasů dovede obstojně.


Šampony můžete zakoupit v klasickém velkém balení, ale i v mini na cesty. K sehnání jsou v parfumeriích Douglas a v DM drogeriích. Za dobré ceny je najdete i na různých e-shopech, např. na Notino.cz.

Za sebe doporučuji klasickou řadu šampónů Batiste, které si budu kupovat stále a ráda budu zkoušet nové parfemace. Verzi XXL volume se doporučuji vyhnout. 


Zkoušely jste Batiste? Jaká verze je Vaše nejoblíbenější?

6 komentářů:

  1. Ještě jsem je tedy nezkoušela, ale mám to v plánu, jen mě trochu odrazuje a děsí ta cena, ale třeba je vychytám někde v akci;) díky za recenzi, pomohla:)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cena je trochu vyšší, ale opravdu se vyplatí :)

      Vymazat
  2. To mi připomíná, že mi došel a musím si koupit nový. Já je zbožňuju :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Já batiste suché šampony naprosto miluji :) je mi jedno, který si koupím všechny mají dobré :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som zatial skušala jeden s vonou čerešní a velmi sa mi páčil. Samozrejme, že čerstvo umyté vlasy su aj tak naj, no toto ako záchrana na pár hodín stačí.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za Vaše komentáře, jsem ráda, že Vám také vyhovují ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.