beautylifebyhana: Upravené obočí s produkty od Essence

úterý 4. října 2016

Upravené obočí s produkty od Essence

Není to tak dávno, co jsem si začala upravovat  a malovat obočí. Dříve jsem si jen trhala obočí do požadovaného tvaru. Teď už vůbec nevím, jak jsem se bez domalovávání obočí mohla obejít. Mám ráda upravené obočí, ale zároveň přirozené, nelíbí se mi obočí vykreslené do nepřirozených tvarů, nebo pouze dokreslené (bez vlastního obočí), ani příliš výrazné. 


Jelikož jsem byla v úpravě obočí naprostý začátečník, nechtěla jsem hned investovat do slavného Gimme brow od Benefitu, který je poměrně dost drahý. Poohlédla jsem se tedy nejprve v drogerii. Domů jsem si odnesla duo od Essence, a to Make Me Brow a tužku na obočí

Moje každodenní úprava obočí spočívá ve dvou krocích. Nejprve použiji tužku na obočí Eyebrow Designer Essence, kterou mám v odstínu 04 Blonde a dokreslím s ní chybějící obočí. Je potřeba dávat pozor, abyste nedělaly tlusté a výrazné čáry. Já kreslím krátké čárečky, tak aby obočí vypadalo přirozeně. Na víčku je kartáček, který občas používám na pročísnutí. Tužka má pro mé obočí optimální odstín, je hezky měkká, takže se s ní snadno maluje. Tužka je dobře pigmentovaná a na obočí vydrží celý den, nerozmazává se. 


Tužku můžete zakoupit v drogeriích se stojany Essence za cca 40 Kč. Do rukou se Vám dostane opravdu kvalitní produkt za málo peněz. Tužku Vám mohu doporučit, já si ji budu kupovat stále dokola. 

Celkové hodnocení:  (5/5)



Na zafixování a sjednocení barvičky obočí používám fixační gel na obočí Make Me Brow od Essence. Ve druhém kroku tedy ještě namalované obočí pročísnu gelem. Gel vlastní v odstínu 01 blondy brows odstín mi opět dobře sedí. Barevný gel dodá obočí sjednocení a výsledek vypadá velmi přirozeně. Štěteček vypadá jako malinkatá řasenka, ale na obočí by mohl být ještě o malinko menší. Gel obsahuje drobná vlákna, která obočí zahustí. Fixace drží celý den. Při nanášení je potřeba dávat pozor, abyste gelu na obočí nenanášely zbytečně moc. Gel totiž potom ztvrdne v ne moc pěkně vypadající krustu. Já gel nanáším krátkými pohyby a nefixuji obočí jedním tahem. Vypadá to pak mnohem přirozeněji.   



Pokud hledáte nějaký fixační gel na obočí, který splní svoji službu na jedničku a navíc Vám nezrujnuje peněženku, podívejte se v drogeriích po Make Me Brown. Cena gelu se pohybuje kolem 70 Kč. Za sebe opět doporučuji. Sama mám už druhé balení. :-)


 Celkové hodnocení:  (5/5)



Jaké produkty používáte na úpravu obočí vy? 

10 komentářů:

  1. Súhlasím, v tomto prípade je to naozaj veľa muziky za málo peňazí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Po tomto výrobku koukám už dlouho a v nejbližší době si ho pořídím. :) Jsem zvědavá, snad budu také spokojená!

    OdpovědětVymazat
  3. pekná recenzia ;) tá špirálka je skvelá, ale presne ako vravíš, musí sa jej dať striedmo :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Já na obočí používám stín a gelovou řasenku. :)
    jennytailor

    OdpovědětVymazat
  5. O tomto nějakém produktu zrovna přemýšlím, nebo co dříve pořídit zda tužku nebo ten gel :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gel se dá použít i samostatně bez tužky, proto bych doporučila gel :)

      Vymazat
  6. Ja mám rada ich ceruzky na obočie, sú fakt skvelé, dobre kreslia, dobre sa strúhajú, farby sú odstupňované a dá sa vybrať ten správny odtieň.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.