beautylifebyhana: Spotřebováno červenec 2016

úterý 9. srpna 2016

Spotřebováno červenec 2016

Červenec se u nás nesl ve znamení dovolené a různých výletů. Doma jsem moc času nestrávila a byla věčně na cestách :), což se projevilo i na spotřebě produktů. S sebou jsem si často brala vzorečky, takže plných balení se mi příliš spotřebovat nepodařilo. Přesto se mi nakupilo pár kandidátů do koše. :D


1. Bioderma Photoderm BRONZ SPF 30 (recenze)
Výborné opalovací mléko ve spreji, které se snadno roztírá a díky kterému se nespálíte. Ani já (světlý typ) jsem se s ním ve Španělsku ani jednou nespálila. SPF 30 mi naprosto vyhovuje. Mléko i příjemně voní.

Koupila bych znovu? ANO, pokud na něj narazím v nějaké dobré akci, pořídím si ho ráda znovu. Vám ho můžu jedině doporučit, myslím že s opalováky od Biodermy nešlápnete vedle. 

2. Panthenol gel
Důležitá je i péče po opalování, já pravidelně používám Panthenol. Doteď mi vyhovoval, ale v poslední době pozoruji, že mi na pokožce tento gel zanechává lepivý pocit. 

Koupila bych znovu? SPÍŠE NE, produkt sám o sobě není špatný, uleví od spálené nebo sluncem podrážděné pokožky, nicméně mi vadí, že lepí. 

3. Nivea Invisible protection OF 20 (recenze)
Svého času jsem tento opalovák měla ráda. Jediné co mi na něm zrovna dvakrát nevyhovovalo byla parfemace, která byla cítit po alkoholu. Jinak opalovák účinkoval jak měl. Neumastil pokožku a byl opravdu neviditelný. :D Opalovák jsem doma měla už třetí rok, takže jsem ho letos vyhodila.

Koupila bych znovu? SPÍŠE NE, mám jiné oblíbence. Přítel ho měl vcelku rád, ale více mu vyhovuje Ladival.

4. Ziaja kakaové tělové máslo (recenze)
Svého času moje oblíbené tělové máslo, pak jsem si ho dovezla k rodičům a trochu ho zanedbávala a měla ho tam opravdu hooodně dlouho. I tak jsem s ním byla velmi spokojená, pěkně se roztíralo a velmi dobře hydratovalo. Jeho vůni jsem měla moc ráda.

Koupila bych znovu? MOŽNÁ, od další koupě mě odrazuje složení, které není zrovna ideální. Ale za ty peníze udělá dobrou službu.  

5. Fresh face peelingy na pleť
Na peelingy a další produkt chystám samostatný článek, takže nebudu zatím více prozrazovat. 

6. Nivea antiperspirant powder touch 
Tuhé antiperspiranty mám raději než sprejové, jelikož jsou většinou účinnější. Na běžný den mi tento antiperspirant vcelku vystačoval. Líbila se mi jeho jemná, nevtíravá vůně. Vadilo mi, že zanechával skvrny na oblečení, které ale naštěstí šly vyprat.  

Koupila bych znovu? NE, kvůli zanechávání skvrn na oblečení. 

7. Weleda mandlový sprchový krém (vzoreček)
Sprchové krémy od Weledy patří k mým nejoblíbenějším sprcháčům vůbec. Mají krásnou krémovitou konzistenci, přírodní složení, příjemné parfemace a hydratují. Vzoreček jsem měla pouze na dvě použití, takže těžkou soudit, jaké jsou jeho vlastnosti, ale vůně mi úplně nesedla. Není nesnesitelná, ale ani to není můj favorit. Voní hořce po mandlích, ne jako marcipán. 

Koupila bych znovu? NE, plné balení této varianty bych si pořizovat nemusela. Jiné parfemace jsou ale pro mě nutností. 

8. Mexx Fresh EdT (recenze
Moje oblíbená toaletka zejména na jaro/léto, vydržela mi poměrně dlouho, jelikož jsem si ji šetřila. Vůně byla svěží ovocně-květinová, jedinou její nevýhodou byla slabší výdrž.

Koupila bych znovu? MOŽNÁ, vůně mi naprosto sedí, nicméně mě mrzí, že tak málo vydrží. Cena/výdrž nic moc. 

9. Ziaja petrželkový oční krém 
Oční krémy od Ziajy jsou poměrně populární. Já sama je mám ráda, tento krém mi vyhovoval, nikterak oči nedráždil a pěkně hydratoval oční okolí. Je bez parfemace a je vhodný i pro osoby používající kontaktní čočky.

Koupila bych znovu? ANO, až se dostanu do Ziaja obchůdku, určitě znovu sáhnu po očním krému. 

A to je z červencových spotřebovanců vše.

Jak se daří spotřebovávat produkty přes léto Vám?

4 komentáře:

  1. to kakaové maslo Ziaja bolo aj moje obľúbené :)
    a od Nivei mám antiperspirant Stress Protect, a taktiež necháva škvrny :(
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem už dříve nějaké antiperspiranty od Nivei a většina mi zanechávala skvrny :/

      Vymazat
  2. Mám zrovna nově otevřenou tu mandlovou Weledu..a fakt nic moc, ani nevím jestli to dopotřebuju. Po přičichnutí k balení voní hezky, ale po nanesení na tělo je ta vůně opravdu hořká. Trochu je mi líto té investice...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprcháče od Weledy mám celkově ráda, teď testuji arniku a citrusový. Citrusový je asi zatím nejlepší, který jsem měla, na léto ideál. :) Tento mě ale také zklamal, jsem ráda, že jsem ho vyzkoušela jen ve vzorečku a nekoupila si celé balení.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.