beautylifebyhana: Přírodní kosmetika z Ruska

úterý 16. srpna 2016

Přírodní kosmetika z Ruska

Před nějakou dobou jsem byla oslovena zástupcem značky Fresh Face a po výměně několika e-mailů, kde jsem specifikovala svou pleť mi byl zaslán balíček s několika vzorky na otestování. Společnost mi zaslala malá balení produktů na zkoušku, takže je tomu uzpůsoben i můj názor. Jedná se tedy o prvotní dojmy. 

Fresh Face je 100 % přírodní kosmetika, která je bez chemie, konzervantů a syntetických látek. Je na trhu od roku 1993 a pochází z Ruska. 

Všechny uvedené přípravky obsahují zeolit, který absorbuje toxiny, volné radikály a další nežádoucí látky. Přípravky Fresh Face hloubkově čistí, obnovují a detoxikují kůži. 


Jako první jsem vyzkoušela minerální peelingy. Na testování jsem obdržela jak verzi pro suchou a citlivou pleť, tak také pro normální a mastnou pleť. Jelikož mám pleť smíšenou, říkala jsem si, že pro mě bude vhodnější spíše verze pro normální a mastnou pleť a tak tomu i bylo. Peelingy jsou ukryty v baleních, které vystačí na celou pleť na jedno použití. Balení obsahuje 3 gramy prášku, který se smíchá s 5-6 kapkami vody a poté se směs nanese na pleť a nechá působit 30-60 vteřin podle typu pleti. 

Nejdříve jsem sáhla po variantě pro suchou pleť a podle návodu nechala na navlhčené pleti působit asi 45 vteřin. Poté jsem obličej opláchla vodou. Po prvním použití jsem cítila, že pleť mírně pne a lehce pálí, proto jsem při dalším použití zkrátila dobu použití na cca 30 vteřin. Výsledek byl o poznání lepší, ale přesto jsem cítila mírné pnutí obličeje. Pleť je po použití krásně jemná a póry jsou vyčištěné. U této verze mi ale pleť přišla nehydratovaná, přestože je verze určena na suchou pleť. 


Tato verze peelingu mi sedla o poznání lépe. Nechala jsem ho na pleti působit cca 30 sekund a po opláchnutí jsem necítila žádné nepříjemné pnutí či pálení. Pleť byla pěkně vyčištěná a zbavená mazu v T-zóně. 


Peelingy je možné zakoupit v baleních:
  •   3 g/98 Kč    = 1 použití
  • 18 g/530 Kč   = 6 použití
  • 72 g/1690 Kč = 24 použití 

Peelingy jsou určeny pro každodenní použití a na mě je to tedy příliš drahá záležitost. Navíc mi ne zcela vyhovuje aplikace, kdy si produkt musíte samy namíchat.


Tento přípravek je vhodný pro očištění, hydrataci, regeneraci a ochranu suché a citlivé kůže. Je vhodná na obličej, tělo i vlasy. Napomáhá odstranění zrohovatělých šupinek a suchosti kůže. Já jsem ji zkoušela pouze na očištění obličeje. Používá se na mokrou pokožku a je potřebné ji pouze nanášet a nevtírat. Doba působení by na obličeji měla být 10-15 vteřin, takže já jsem přípravek téměř ihned po nanesení oplachovala. Po opláchnutí je pokožka zbavená veškerých nečistot, nepne a není vysušená. Po chvíli od opláchnutí jsem použila běžný krém, který se do pokožky krásně rychle vstřebal. 

K otestování jsem dostala dva sáčky po 10 g, což mi vystačilo na šest použití. 


Tento produkt mi vyhovuje více než zmíněné peelingy. Bioočistu je možné zakoupit v baleních: 
  •   70 g/370 Kč
  • 200 g/690 Kč

Aplikace je stejná jako u peelingu, tudíž musíte prášek rozmíchat ve vodě, což mi příliš nevyhovuje, ale chápu, že je to pro tento typ produktů nejlepší.


Kosmetiku můžete zakoupit buď na e-shopu nebo ve vybraných kadeřnictvích a salonech

Zaujala Vás tato přírodní kosmetika?

2 komentáře:

  1. Aky certifikat prirodnej kozmetiky ma znacka? Neviem, no na fotkach som si ziaden nevsimla, ale mozno som iba prehliadla. Uz tu bolo vela znaciek, ktore tvrdia, ze su prirodne a realita je ina. Po tychto skusenostiach si u novych znaciek radsej tieto veci vsimam.
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, omlouvám se za reakci až teď, ale psala jsem přímo pánovi, který se mnou spolupráci řešil. Bohužel už to bude 14 dní a odpovědi jsem se nedočkala... Sama jsem na žádný certifikát na jejich stránkách ani v katalogu nenarazila.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.