beautylifebyhana: Letní péče o nohy s Avonem

sobota 6. srpna 2016

Letní péče o nohy s Avonem

Hezký den, milé čtenářky,

letošní léto si s námi tak trochu zahrává. Jeden den teplo, druhý den déšť a zima. Nicméně k horkým letním dnům patří pořádné osvěžení, ke kterému neodmyslitelně patří citrusy. Proto, když jsem v jednom z katalogů Avon uviděla sadu pečujících přípravků na nohy s limetkou, bylo jasné, že bude moje. Jak dopadlo její testování a máte si ji také objednat?


Celá sada obsahuje tři produkty, a to peeling, hydratační krém a osvěžující sprej na nohy. Výrobky je možné zakoupit zvlášť, nebo v celé sadě za zvýhodněnou cenu. Já jsem pořídila celou sadu myslím za 99 Kč. 


Začneme peelingem, který ale pro mě absolutně není peelingem. Na nohy bych si představovala o dost hrubší peeling, který by suchou kůži na chodidlech pěkně obrousil. I na čištění pleti mám doma daleko hrubší peelingy. Za mě tedy tento produkt velké zklamání a naprostá škoda peněz. Peeling se používá na sucho a poté se opláchne. Cukerné částečky jsou ale příliš jemné. Vůně se mi líbí, je příjemná citrusově sladká. 


Pokud váháte, zda si tento produkt objednat, doporučuji se mu vyhnout. Je to gelík s miniaturními částečkami, které absolutně nic neobrousí. 

Celkové hodnocení: (1/5)



Krém je gelové konzistence, snadno se roztírá a rychle se vstřebává. Vůně je opět identická jako u předchozího produktu. Na krému se mi líbí, že se do chodidel rychle vstřebává a nezanechává nohy mastné, je tedy možné ho používat i během dne. Namožená chodidla po celém dni pěkně zregeneruje a osvěží. Hydratace je slabší, nedoporučila bych ho na velmi suchá chodidla. 


Na osvěžení nohou v létě mi přijde gel docela fajn, ale není to nic, co bych si musela kupovat znovu. Uvítala bych větší hydratační schopnost. 

Celkové hodnocení: (3/5)




Po celém dni v sandálcích mě často pálí nohy a právě na úlevu je vhodný tento sprej. Krásně nohy osvěží a na chvíli provoní. Vůně je odlišná od předchozích výrobků, jelikož je z něj cítit trochu alkohol. Na léto je to ale skvělé osvěžení. Sprej je možné aplikovat nejen na chodidla, ale klidně na celé nohy. Za mě must have výrobek na léto. 


Chladivé spreje na nohy v létě vyhledávám a jsou pro mě v létě nutností. Tento je moc fajn, jen bych u něj uvítala o něco méně sladší vůni, jinak mu nemám co vytknout. 

Celkové hodnocení: (4/5)


V aktuálním katalogu seženete celou sadu za 129 Kč. Za sebe doporučuji zejména sprej na nohy, krém nechám na zvážení každé z Vás, ale na suché nohy to nebude žádný zázrak.  


Máte s těmito výrobky zkušenosti?

3 komentáře:

  1. Ten peeling mě překvapil že má malé částečky. :-(
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě bohužel hodně zklamal, od peelingu na nohy jsem čekala daleko hrubší částečky... :/

      Vymazat
  2. Ten sprej by se mi líbil, ale já Avon moc nepoužívám, ted budu akorát testovat uplnou novinku nějakého avon krému a to je tak všechno. :)

    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.