beautylifebyhana: Kosmetické novinky aneb new in červenec 2016

čtvrtek 11. srpna 2016

Kosmetické novinky aneb new in červenec 2016

Srpen za chvíli bude už ve své polovině a tak je nejvyšší čas se poohlédnout za minulým měsícem a mrknout jaké novinky se objevily v mé kosmetické sbírce. V červenci jsem za kosmetiku neutratila dá se říct ani korunu, jelikož sama jsem si koupila pouze 2krát časopis Žena a život s micelárkou od Yves Rocher. Snažím se pečující kosmetiku teď více spotřebovávat, než nakupovat, protože toho tady mám požehnaně. 


1. Yves Rocher zklidňující micelární voda 2 v 1
Jak jsem již předeslala výše, micelárku jsem si pořídila s časopisem Žena a život. Za 32 Kč no nekupte to, takže jsem do košíku přihodila rovnou dvě. :) Micelární vodu jsem zatím zkoušela dvakrát, takže jakékoliv hodnocení ponechám na později. 

2. Fresh Face peelingy a Bioočista soft
Jedná se o ruskou 100% přírodní kosmetiku, která je poměrně high end kosmetikou. Podrobnější informace a můj názor čekejte již brzy na blogu. 

3. Saloos bio kokosová péče čokoláda
Tak tohle musíte mít! Ta vůně je božská! Tenhle kokosák miluju a určitě si ho koupím znovu. Krásně hydratuje a z pokožky je cítit i po delší době od namazání. Má mnohostranné využití, ale to už jistě všichni víte. 

4. Saloos bio květinová pleťová voda růže
Používala jsem ji zatím také pouze párkrát pro osvěžení pleti ve vedrech. Vůně je moc krásná a příjemně pleť osvěží. 

5. Saloos hydrofilní odličovací olej granátové jablko
Na olej jsem hodně zvědavá, ale zatím jsem ho nezkoušela. Dám Vám o něm vědět v recenzi. 

6. Weleda sprchový gel arnika 
Gel voní po levanduli a rozmarýnu, připomíná mi vůni gelů na namožené svaly/klouby. Gel dobře pění a nevysušuje. Oblíbil si ho zejména přítel, ale já ho také testuju. ;)

7. Weleda sprchový krém citrus
Tohle je to pravé osvěžení do sprchy na léto. Vůně je dokonalá a pro mě je tento sprcháč značka ideál na léto. Krásně osvěží a povzbudí, člověk se po sprše cítí jako znovuzrozený.

8. Cannaderm intimní mycí emulze 
Na něj jste již mohly číst recenzi. I po dalším týdnu testování jsem neshledala nic, co mi na něm vadí. Je přírodní a navíc obsahuje 5 % léčivého konopí. Nedráždí, a to ani během menstruace, a po použití zanechává příjemný pocit čistoty. 

Co jste si během července pořídily vy?

6 komentářů:

  1. Já si pořidila Aknelot roll-on, Mátový sprchový gel od Baelei, Zineryt, Betakaroten a Head and Shoulders s vůní limetky (ten je boží)!

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ten citrusový sprchový krém mám strašně ráda, nedávno jsem si koupila další balení :)

    Skincare Routine

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď do neděle je mají v Dr. Max za 140 Kč. Citrusový je na léto bomba!

      Vymazat
  3. Já z kosmetiky jsem moc neutrácela a s oblečení jen dvě obycejné tílka, sama se divím, že tak málo :D
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Vau keby aj u nás nájdem časopis s miceralkou yves rocher hned beriem tiež dva, mám ju rozpoužívanu a som sňou veľmi spokojná:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.