beautylifebyhana: Eveline šampon pro posílení vlasů Bio Burdock Therapy

sobota 13. srpna 2016

Eveline šampon pro posílení vlasů Bio Burdock Therapy

Krásnou sobotu, milé čtenářky,

po statistických článcích přichází na řadu opět recenze produktů. V dnešní recenzi si představíme lopuchový šampon pro posílení vlasů od značky Eveline. Do té doby než mě oslovila Zuzka z Lekarna.cz s nabídkou produktů od Eveline, nevěděla jsem, že tato značka vyrábí i šampony. Měla jsem ji spojenou spíše s pleťovou a tělovou kosmetikou. 


Šampon je určen pro jemné a slabé vlasy se sklonem k vypadávání. V posledních měsících mi vlasy poměrně dost vypadávají, takže zkouším vše možné, aby se padání zmírnilo. Složení šamponu je obohaceno o lopuchový olej, který by měl pronikat hluboko do struktury vlasů, posilovat kořínky vlasů, zabraňovat předčasnému vypadávání a podporovat růst vlasů


Šampon bio Burdock Hair Therapy

  • zabraňuje vypadávání vlasů
  • stimuluje růst vlasů
  • zklidňuje podráždění a svědění
  • odstraňuje lupy
  • dodává vitalitu
  • obnovuje vlasovou strukturu 


Šampon je tekutější konzistence a je moc pěkně parfemovaný. Balení je menší, než jsem u šamponu zvyklá, ale k umytí vlasů stačí poměrně malé množství. Šampon velmi dobře pění, čemuž se ani nedivím, když hned na druhém místě po vodě je ve složení pěnidlo SLS. Po použití šamponu doporučuji použít i kondicionér, protože mě se po něm vlasy dost špatně rozčesávají. Kondicionér ale používám téměř vždy, takže toto mu nevyčítám. Vlasy po použití nejsou vůbec vysušené, naopak krásně vyživené, což je okamžitě vidět. Vlasy jsou po něm krásně lesklé a hladké. Pro suché vlasy by tento šampon mohl být to pravé. Já mám vlasy normální až mastnější, takže mi neprodlouží dobu mezi dvěma umytími, ale ani je nikterak nezatěžuje a nemastí. 


Co se slibovaných účinků týče, tak za mě:
  • dovoluji si říct, že nadbytečné vypadávání vlasů zmírňuje - po cca dvouměsíčním používání můžu říct, že vlasy mi vypadávají méně, 
  • že by mi vlasy rostly nějak rychleji, toho jsem si nevšimla,
  • svědící pokožkou hlavy naštěstí netrpím, takže nedokážu posoudit,
  • lupy z pokožky hlavy odstraňuje,
  • vlasy jsou po jeho použití viditelně zdravější,
  • již roztřepeným konečkům nepomůže. 

 Složení bych uvítala více přírodní...


Se šamponem jsem vcelku spokojená, ale uvítala bych u něj přírodnější složení. Šampon se tváří jako hodně přírodní, ale složení tomu neodpovídá. Horší rozčesávání se dá vyřešit použitím kondicionéru, který používám víceméně při každém mytí vlasů. 


Celkové hodnocení: (3/5)


Pokud máte suché vlasy a složení příliš neřešíte, mohl by Vám tento produkt sednout. 

Šampon je k dostání na e-shopu Lekarna.cz za 109 Kč za 150 ml. 

Máte zkušenosti s vlasovou kosmetikou Eveline?

3 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Vyloženě na lupy bych doporučila spíše Reghaar
      http://mojekosmetika.blogspot.cz/2012/10/sampon-proti-lupum.html
      Dá se myslím sehnat i v drogeriích Teta.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.