beautylifebyhana: Přírodní péče o intimní partie

středa 3. srpna 2016

Přírodní péče o intimní partie

Hezký den, milé čtenářky,

v dnešní recenzi se budeme věnovat produktu, který by neměl chybět žádné ženě. Jak už napovídá nadpis příspěvku, recenze bude o intimní mycí emulzi značky Cannaderm. Na intimní partie by každá z nás měla používat speciální přípravky pro ně určené. Upřímně nerozumím ženám, které v těchto oblastech používají běžné mýdlo či sprchový gel, popř. tato místa oplachují pouze vodou. 


Sama speciální přípravky pro intimní partie používám již řadu let. Za tu dobu jsem vyzkoušela nespočet různých značek, z nichž některé byly horší a některé lepší. K některým se dokonce ráda vracím. Možná si některé z Vás říkají, proč používat speciální přípravky, vždyť běžný gel vykoná stejnou službu. Ale není tomu tak. Intimní gely mají kyselejší pH, které je přirozené v intimních oblastech a díky tomu napomáhají udržovat přirozené pH sliznice intimních partií a při dlouhodobém používání snižují pocity svědění a pálení. Používáním těchto přípravků navíc předcházíme zánětům a kvasinkovým infekcím. 


Intimní emulzi jsem měla možnost vyzkoušet díky portálu Blogerky.cz. Přírodní kosmetiku se v poslední době snažím upřednostňovat, zejména co se týče produktů o tělo a pleť. Cannaderm je česká značka, jež vyrábí přírodní konopnou kosmetiku. Intimní emulze je vhodná pro muže i ženy, a to i pro těhotné a kojící. 

Začneme trochu neobvykle a to obalem, který bych chtěla moc pochválit. Líbí se mi, že etiketa je na lahvičce vytištěná a ne nalepená. Pěkný obal Vám tedy vydrží po celou dobu používání. ;) Vůně je na první čichnutí poměrně hodně intenzivní, cítím z ní zejména rozmarýn. Parfemace by nemusela každému vyhovovat, i já jsem s ní zpočátku měla problém, ale za pár použití jsem si na ni zvykla. Konzistence je spíše řidší, ale dobře pění. Po použití mám pocit čistoty a svěžesti. Emulze mě nikterak nedráždí


Složení: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Cannabis Sativa Seed Oil, Sodium Chloride, Lanolin, Glyceryl Caprylate, Panthenol, Citrus Grandis Seed Extract, Xanthan Gum, Butyrospermum Parkii Butter, Cannabis Sativa Seed Extract, Helianthus Annuus Seed Oil, Glyceryl Undecylenate, Salvia Triloba Leaf Extract, Foeniculum Vulgare Fruit Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil, Thymus Vulgaris Oil, Salvia Officinalis Oil, Limonene.


Emulzi používám od té doby co mi přišla (cca 14 dní) pravidelně a zatím mi vyhovuje. Zpočátku jsem trochu bojovala s intenzivní vůní (lesní, rozmarýnová), ale za pár dní jsem si na ni zvykla. Emulze patří rozhodně k těm lepším, které jsem vyzkoušela. 

Na oficiálním e-shopu ji seženete za 197 Kč, ale dá se sehnat i za cenu kolem stovky. 

Celkové hodnocení: (4/5)


Zkoušely jste něco od značky Cannaderm? 

5 komentářů:

  1. Ja pouzivam Ziaju, je to prvni produkt, ktery mi sedi. Drive jsem pouzivala pouze vodu, jelikoz po techto produktech jsem vzdy myslela, ze zesilim. Nikdy jsem netrpela na zadne problemy, ale stacilo pouzit jakykoliv specialni produkt a bum. Tenhle vypada dobre, ale experimentovat se mi moc nechce.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ziaju jsem zatím nezkoušela, ale píšu si na seznam ;) S žádným z doposud vyzkoušených intimních gelů jsem neměla vyloženě špatnou zkušenost, jen s některými si připadám po umytí více svěží.

      Vymazat
  2. Vyrobok vyzera podla zlozenia dobre. Kazdopadne by bolo fajn ak by si neskor do recenzie doplnila nazor na vyrobok aj po dlhsom pouzivani.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po delší době ráda přidám další komentář do recenze. Konečný verdikt také můžeš následně najít v některém z budoucích spotřebováno. ;)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.