beautylifebyhana: Soaphoria čistící pěna na smíšenou pleť

úterý 7. června 2016

Soaphoria čistící pěna na smíšenou pleť

Krásný den, milé čtenářky,

konečně jsem tu po delší době s další recenzí. Poslední měsíc byl náročný a na blog mi tak bohužel nezbýval čas. Příprava na státnice se ale vyplatila a teď už se můžete těšit na pravidelné recenze. :) Dnes se podíváme pod pokličku čistící pěně na smíšenou pleť od značky Soaphoria. Po vyzkoušení jejich tělového peelingu mi bylo jasné, že nezůstane pouze u něj a budu chtít vyzkoušet i další produkty. Díky eshopu Lekarna.cz jsem měla možnost vyzkoušet další výrobek a jak si vede? 


Čistící pěna je určena pro pročištění pórů a navrácení rovnováhy smíšené pleti. Obsahuje zelený jíl, který reguluje nadbytečnou tvorbu mazu. Pěna je vhodná pro problematickou pleť, díky měsíčkovému oleji a tamanu oleji účinně působí na kožní problémy. Pupalkový olej navrací elasticitu a pružnost pleti. Pěna obsahuje i esenciální oleje rozmarýnu (po němž maska voní), bergamotu a limetky, které rozjasní, osvěží a stáhnou rozšířené póry. 

Pěna je určena pro každodenní použití, výborně odstraňuje make-up a jiné nečistoty. Já pěnu nepoužívám každý den, někdy jsem prostě na mokré čištění líná, ale cca třikrát do týdne ji použiji. Pěna má hustou našlehanou krémovou konzistenci s drobnými mýdlovými částečkami. Vůně není nikterak vtíravá, příjemně voní po rozmarýnu. Nejraději ji používám ve sprše. Stačí použít opravdu malé množství pěny a krouživými pohyby vytvořit jemnou pěnu, poté vše opláchnu vodou a je hotovo! Při čištění je dobré se vyhnout očím, jelikož v očích trošku pálí. Po vyčištění je pleť hebká, zbavená mazu a není nikterak vysušená, ale ani hydratovaná. Po použití nemám pocit napjaté pleti a nemám potřebu se ihned namazat, na druhou stranu však pěna rozhodně nedopřeje pleti hydrataci. Pěnu bych doporučila i pro mastnější pleť


Balení je jako vždy u této značky kouzelné, bytelné, skleněné a opětovně použitelné. Velikost balené je ideální, 125 ml vydrží opravdu dlouho.

Složení: Glycerin, Aqua, Sorbitol, Sodium Cocoyl Glutamate, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Oenothera Biennis Oil, Calendula Officinalis Oil, Calophyllum Inophyllum Seed Oil, Montmorillonite, Sodium Chloride, Sodium Anisate, Sodium Levulinate, Rosmarinus Officinalis Extract, Oreganum Vulgaris Leaf Oil, Citrus Bergamia Peel Oil, Citrus Aurantifolia Oil, Tetrasodium Etidronate, Spirulina Maxima Powder, Allantoin 


Balení obsahuje 125 ml pěny, což se nezdá příliš, ale jelikož stačí opravdu malé množství, vydrží Vám pěna i při denním používání dlouho. Pěnu zakoupíte na eshopu Lekarna.cz za 349 Kč. Vzhledem k tomu, jak Vám pěna vydrží dlouho, se mi zdá cena naprosto přijatelná. 

Celkové hodnocení:  (4/5)


Používáte čistící pěny, gely... nebo jste spíše pro klasické čištění pleti?

5 komentářů:

  1. Hezká recenze, věci na čištění pleti jsem od Soaphorie ještě nezkoušela. Jinak se čistím vším možným, mokré líčení každý den
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, já jsem na to mokré odličování trochu líná, ale vždycky doma nějaký ten gelík nebo pěnu mám. Přijde mi to lepší než se každý den jen odličovat micelárkou...

      Vymazat
  2. Gratulujem k štátniciam! Od Soaphorie ma baví všetko :). Momentálne mám telový peeling a je super, takže určite čoskoro vyskúšam aj niečo na tvár :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Tělový peeling byl skvělý a určitě si koupím další, láká mě ten medový ;)

      Vymazat
  3. Soaphorii primo miluji :)) Já mám sprchový krem a jsem mega spokojená :))
    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.