beautylifebyhana: Konopný pleťový krém Carun

pondělí 25. dubna 2016

Konopný pleťový krém Carun

Krásný den, milé čtenářky,

nedávno mě oslovila česká firma Carun, která vyrábí konopnou kosmetiku a potraviny. O této značce jsem předtím neslyšela, a jelikož víte, že ráda zkouším nové produkty, rozhodla jsem si z jejich nabídky vybrat konopný pleťový krém. Stojí tento krém za vyzkoušení?    


Přírodní konopný krém obsahuje extrakt z celých rostlin Cannabis Sativa, který je blahodárný pro pleť. Cannabinoidy napomáhají k regeneraci, obnově a léčbě kožních potíží a dovedou účinně bojovat s vráskami. Látky obsažené v krému mají protizánětlivé a antibakteriální schopnosti, tudíž je vhodný pro problematickou pleť (akné, suchá pleť, svědění kůže, pálení apod.). Krém obsahuje také jojobový olej, který zpomaluje stárnutí, vyhlazuje vrásky a dodává pleti mladistvější vzhled. Konopný krém je obohacený o přírodní složku MaySilk pro hedvábný nemastný vzhled.  

Konopný krém je parfemován přírodními silicemi z levandule, rozmarýny a citronu. 


Pleťový krém je ukryt v klasické tubě se šroubovacím víčkem. Ocenila bych spíše balení s pumpičkou. Krém je určen pro všechny typy pleti. Pokud máte smíšenou pleť jako já, tak byste s tímto krémem mohly být spokojené. Krém nepatří k těm nejhutnějším, ale ani ne k lehkým, přesto ani mastnější pleť nezatíží. Po rozetření se krém do pleti rychle vsákne a nezanechává mastný film. Pleť je po něm pěkně vyhlazená. S výraznějšími vráskami si určitě neporadí, ale jemnější vrásky jsou méně viditelné. Krém je možné použít i jako podklad pod make-up. Jelikož neobsahuje žádný ochranný faktor, je vhodný k použití jak ráno, tak i večer. Krém je parfemovaný přírodními silicemi a vůně je poměrně výrazná, což by každému nemuselo vyhovovat. Z krému nejvíce cítím rozmarýn. 


Krém neobsahuje syntetické vonné látky, barviva ani konzervanty. Konopný krém je bio produkt a vegan.

SloženíAqua, Glycerin, Zea Mays Starch (upravený kukuřičný škrob), Glyceryl Stearate Citrate (emulgátor z přírodních olejů a kyseliny citronové), Cannabis Sativa Seed Oil (BIO konopný olej), Cannabis Sativa Extract (BIO výtažek z konopí), Olea Europea Oil (BIO olivový olej)*, Alcohol (líh), Butyrospermum Parkii (BIO Karité-Shea Butter)*, Cetyl Alcohol (vosk z rostlinných olejů), Glyceral Stearate (vosk z rostlinných olejů), Lavandula Angustifolia Oil (levandulový olej), Citrus Limonum Oil (citronový olej), Rosmarinus Officinalis Oil (rozmarýnová silice).  


Na krému oceňuji hydratační schopnost a zejména to, že na pleti nezanechává mastný film. Jedinou nevýhodu vidím v silnější přírodní parfemaci, která by nemusela každému vyhovovat.

Celkové hodnocení: (4/5)

Pokud Vás krém zaujal, můžete ho pořídit na oficiálním eshopu značky Carun. Cena za 50 ml je 390 Kč. 


Znáte českou značku Carun? Zkoušely jste některý z jejich produktů?

4 komentáře:

  1. Silnější parfemaci u krémů také nemám ráda. Konopnou kosmetiku jsem zatím nezkoušela a kvůli té vůni mě ani moc neláká :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase tolik výrazná ta vůně není, a krém Carun je opravdu skvělý, rozhodně stojí za vyzkoušení. Dokonale se do pleti vsákne. Používám ho 3 roky a nikdy mě nenapadlo, že příliš výrazně voní, až když jsem si toto přečetla, šla jsem si k němu přičichnout :-D Přirozená vůně bylinek, pro mne příjemná a nevtíravá. Iva

      Vymazat
  2. Konopnou kosmetiku mám moc ráda, protože mi skoro jako jediná na mou problematickou pleť skvěle zabírá.

    Piosek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na problematickou pleť je konopná kosmetika značka ideál! ;)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.