beautylifebyhana: Spotřebováno duben a květen 2016

sobota 11. června 2016

Spotřebováno duben a květen 2016

Hezký večer, milé čtenářky,

konečně je na čase sepsat poslední "minirecenze" na produkty, které jsem vypotřebovala v měsíci dubnu a květnu. Obaly už mi tu leží pěkně dlouho, takže se rovnou vrhneme na to. 


1. Bioderma Hydrabio Riche (recenze
S tímto krémem od Biodermy jsem moc spokojená. Tohle je už mé druhé spotřebované balení a pokud nenarazím na ještě lepší, na zimní měsíce si ho zase pořídím. Mé smíšené pleti jeho hydratační schopnost naprosto dostačuje, je lehčí, ale přesto hydratační. Pleť tak nezatíží a nezmastí. Balení s pumpičkou je velmi praktické a vůně krému je jemná a velmi příjemná. 

Koupila bych znovu? ANO, a pokud máte také smíšenou pleť, tak po něm určitě mrkněte.

2. Nivea zklidňující čistící micelární voda 3 v 1
Jedna z lepších micelárních vod, které jsem doposud vyzkoušela. Přestože většinou na odlíčení očí používám dvoufázový odličovač, tuto micelárku jsem používala u rodičů, kde jsem dvoufázák neměla, a přesto stáhla veškerý oční make-up. Oči ani oční okolí nedráždí.

Koupila bych znovu? ANO, micelárku mohu doporučit i pro citlivou pleť.  

3. Dermacol detoxikační a ochranná micelární voda
S touto micelárkou jsme moc kamarádky nebyly. Rozhodně patří k těm horším, které jsem vyzkoušela. Odličovala podprůměrně a rozhodně by si neporadila s voděodolným make-upem, jak slibuje. Špatně odličuje i běžné oční líčení. U micelárky mi nevyhovuje její zvláštní parfemace. 

Koupila bych znovu? NE, špatné odličovací schopnosti a parfemace.

4. Dermacol maska Hyaluron Therapy 3D 
Občas své pleti ráda dopřeji nějakou pleťovou masku. Tuto bych si koupila klidně znovu. Byla krémové konzistence a na pleti byla příjemná. Po aplikaci byla pleť heboučká, vyhlazená a opravdu hydratovaná. Parfemace mi také vyhovovala. 

Koupila bych znovu? ANO, nemám jí co vytknout. 

5. Nivea intimo sensitive 
Niveu v intimní hygieně používám již léta a jsem s jejich gely spokojená a opakovaně se k nim vracím. Přípravky jsou příjemně parfemované, nedráždí a jednoduše dělají, co mají. 

Koupila bych znovu? ANO, Nivea intimní gely mohu doporučit. 

6. Yves Rocher rozjasňující hydratační peeling
Peeling jsem měla ve 30 ml balení, přesto mi vydržel poměrně dlouho. Peeling příjemně svěže voněl. Obsahoval větší brusné částečky, které mi připadaly až příliš hrubé a ne příliš vhodné pro citlivou pleť. Jinak peeling splnil svou funkci, nicméně rozjasnění, které slibuje, jsem nezpozorovala. 

Koupila bych znovu? Spíše NE, nevyhovují mi hrubší peelingové části. 

7. Rimmel Kate řasenka 005 Eye Rock Sapphire (recenze)
Výborná řasenka, které prodloužila řasy a lehce je zahustila. Nežmolkovala ani neopadávala. Na řasách nehnutě vydržela celý den. Navíc měla velmi pěkný tmavě modrý odstín. 

Koupila bych znovu? ANO, kromě této modré můžete zakoupit i klasickou černou. 

8. Soaphoria tělový peeling mléčné potěšení (recenze)
Ach ta vůně... Tento peeling stojí minimálně za vyzkoušení, je naprosto dokonalý. Oceňuji, že je na olejové bázi, díky čemuž pokožku nevysušuje, ba naopak. Je akorát hrubý a pokožka je pak nádherně hebounká a hydratovaná. Ve sprše je nepraktické skleněné balení, jinak mu nemám naprosto co vytknout. 

Koupila bych znovu? ANO, na zimu uvažuji o medové variantě. ;)

9. Oriflame tělový peeling Mexico 
Všichni asi víme, že peelingy od Oriflame nebo Avon, jsou spíše sprchové gely s několika peelingovými zrníčky. Nejinak tomu bylo u tohoto. Gel byl poměrně hustý a příliš ve sprše nepěnil. Chtělo ho před použitím trochu rozředit vodou nebo mít hodně mokrou pokožku, aby pěnil. Parfemace byla příjemná melounovo-květinová.

Koupila bych znovu? Spíše ne, raději si koupím pořádný peeling.

10. Nivea kondicionér pro oslňující lesk
Kondicionér, který splnil svou funkci, ale žádné zázraky nečekejte. Vlasy se po použití dobře rozčesávaly, ale že by dodal vlasům lesk jsem si nevšimla. 

Koupila bych znovu? NE, k další koupi mě kondicionér nepřesvědčil. 

11. Nivea tělové mléko do sprchy bambucké máslo
Jestli jsem u nějakého výrobku ráda, že jsem ho konečně spotřebovala, tak je to právě tento. Velké 400 ml balení pro mě bylo bezedné. Mléko jsem si koupila před cca 2-3 roky, kdy byl boom těchto mlék do sprchy a byl to krok vedle. Nedělalo to vůbec nic, jen potom klouzal sprchový kout. Navíc mi vůbec nevyhovovala parfemace. Jsem ráda, že už letí do koše.

Koupila bych znovu? NE, tomuto mléku se vyhnu v obchodě velkým obloukem. 


A to je vše, v příštím měsíci čekejte další vydatné spotřebováno, už teď tu mám další kupu produktů...

Zkoušely jste některý ze zmíněných produktů?

7 komentářů:

  1. Mám zkušenost jen s peelingem YR a jsem moc spokojená.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ja som z týchto produktov vyskúšala zatiaľ len micelárku od Dermacolu a bola som úplne spokojná, ale každý máme inú pleť, no. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já právě tělové mléko do sprchy v bílém obalu mam velice ráda, tohle jsem nezkoušela. :) Micelární voda od Nivei mam moc ráda, je fakt dobrá :)

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď mám ve sprše mléko kakao od Nivey a to je lepší, minimálně svojí vůní :)

      Vymazat
  4. Znám micelářku DC a mám ji moc ráda. Je to jeden z mála výrobků, se kterými si dobře odlíčím oči :-) Pak mám ještě ráda Soaphorii, nějaký jejich peeling chci vyzkoušet
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  5. S Biodermou jsi mě celkem nalákala. Přemýšlela jsem nad tím, že si krém pořídím. Momentálně mám micelárku z modré řady a jsem spokojená :)

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.