beautylifebyhana: Astor paletka EyeArtist 100 Cosy Nude

pátek 24. června 2016

Astor paletka EyeArtist 100 Cosy Nude

Krásný den, milé čtenářky,

v dnešní recenzi se podíváme na zoubek nové paletce od Astor EyeArtist Luxury Eye Shadow Palette. Na jaře se v regálech drogerií objevily dvě nové paletky, a to v odstínu 100 Cosy Nude, kterou vlastním a druhá v odstínu 200 Style is Eternal. 


Paletka obsahuje čtyři matné oční stíny, jednu bázi a rozjasňovač

Báze je máslovité konzistence a je lehce zbarvena do oranžova. Jelikož mám mastnější víčka, tak mi báze nevyhovuje. Doporučila bych ji spíše na sušší víčka. Stíny jsou díky bázi více pigmentované, ale s touto bází mi příliš dlouho nevydrží. 

Rozjasňovač je také máslovité konzistence a je hodně zlatavý. Nemá sloužit k rozjasnění obličeje, jako klasický rozjasňovač, ale jako rozjasnění pod obočím, nebo se dá také použít jako vrchní vrstva tmavšího stínu. Zajímavá záležitost zejména pro večerní líčení. 


Paletku jsem si koupila, proto, že obsahuje čtyři běžně nositelné a hlavně matné stíny! V drogerii neměli tester, takže jsem váhala, zda ji zkusit nebo ne, ale jelikož byla v akci, tak jsem si řekla, že ji zkusím. Po prvním vyzkoušení jsem byla, ale docela zklamaná. Nečekala jsem od drogerkové paletky bůhví jaké zázraky, ale pigmentace je podle mě opravdu hodně slabá. Stíny navíc poměrně dost práší, takže je nejlepší začít s líčením očí a pokračovat pletí, protože stíny máte i pod očima. A to já nemám ráda. 


Pigmentace je hodně slabá i na drogerkovou paletku. Světlejší stíny jsou téměř neviditelné. Při nanášením štětcem na víčko je pigmentace ještě slabší než na fotce, kde jsou dvě vrstvy. 


Paletka mi k srdci nepřirostla a za sebe ji nemůžu doporučit. Oceňuji, že paletka obsahuje matné stíny, kterých je na trhu stále nedostatek, nicméně pigmentace je opravdu slabá. Báze pro mastnější víčka je také nepoužitelná. 

Celkové hodnocení: (2/5)


Máte s touto paletkou zkušenosti?

5 komentářů:

  1. Škoda že je ta báze nevyhovující. Já bohužel mastnější víčka mám. A slabá pigmentace je asi taky hodně velké mínus. Budu muset kouknout po jiné paletce.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, od Astoru jsem nikdy stíny nezkoušela, tak jsem aspoň doufala, že tato paletka bude fajn.. Ale bohužel asi ani pro mě nebude to pravé ořechové, také mám mastná víčka :-(

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paletka mě celkově moc nenadchla a na mastnější víčka opravdu nee... :-/

      Vymazat
  3. Škoda této paletky, protože odstínově je pěkná :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.