beautylifebyhana: Sprchové gely, které právě používám

neděle 19. června 2016

Sprchové gely, které právě používám

Krásné nedělní odpoledne, milé čtenářky,

dnešní článek bych ráda věnovala sprchovým gelům, které mi v současné době dělají v koupelně společnost. Většinou mívám ve sprchovém koutě dva až tři sprchové gely, které používám současně. Ráda sprchové gely střídám, jelikož každý den mám náladu na trochu jinou vůni. ;) Myslím, že všechny stojí za zmínku, ať už jde o tu pozitivní nebo negativní. 


Prvním společníkem je sprchový gel od I love... lemon sorbet. Balení je klasické plastové s pěkným "lákavým" designem. Lahvička je opravdu velká, obsahuje 500 ml sprchového gelu. Po otevření cítíte citronovou zmrzlinu nebo citronový koláč. Vůně je příjemná, nepůsobí na mě chemickým dojmem a nesmrdí jako osvěžovač wc, jak se u některých citrusových gelů stává... S gelem musíte pracovat velmi rychle, protože je hodně řídký. Na pokožce vytvoří příjemnou jemnou pěnu. Po umytí bohužel pokožka není hydratovaná a gel spíše vysušuje. Je nutné se poté namazat ještě tělovým mlékem nebo máslem. Spotřeba kvůli řídké konzistenci je poměrně velká, takže Vám toto obr balení zase tak moc dlouho nevydrží. 


Konzistence gelu je opravdu řídká, jak můžete vidět na následující fotografii. Přesto gel velmi dobře pění a vytvoří jemnou pěnu. Já ale upřednostňuji hustější gely, s nimiž je i snadnější manipulace. 


Na gelu mi vadí jeho příliš řídká konzistence a také to, že pokožku vůbec nehydratuje, ale spíše ji vysušuje a po osprchování se musíte namazat. Znovu bych si gel od této značky nekoupila.

Sprchový gel je možné zakoupit v parfumeriích Douglas za 159 Kč/500 ml. 

Celkové hodnocení: (2/5)



Druhým je jemný sprchový gel od Avène. Tento gel jsem obdržela v rámci výzvy na serveru Blogerky.cz. Gel je opět ve velkém 500 ml balení. Skvělá je na něm pumpička, takže gel nemusíte brát do ruky a jen si pumpnete. ;) Toto balení se mi velmi líbí a uvítala bych ho u více produktů. Sprchový gel obsahuje termální vodu, která zklidňuje pokožku a působí proti podráždění. Gel neobsahuje žádná barviva, ani parabeny. Sprchový gel můžete použít jak na tělo, tak také na obličej a dokonce jej použít jako pěnu do koupele. Gel pokožku nedráždí, nevysušuje ji, takže se není potřeba po umytí mazat krémem. Gel vytvoří pěknou jemnou pěnu a na umytí celého těla ho stačí málo, takže mi toto velké balení vydrží asi hodně dlouho. Vůně je jemná a velmi příjemná. 


Konzistence gelu je opět trochu řidší, než bych uvítala, ale nestéká jako tomu bylo u předchozího gelu. 


U sprchového gelu oceňuji, že vůbec nevysušuje a je vhodný i pro citlivou pokožku. Líbí se mi také balení s pumpičkou. Sprchový gel bych doporučila lidem s citlivou pokožkou, kteří nesnesou běžné sprchové gely.

Sprchový gel seženete v lékárnách nebo na internetu. Za dobrou cenu ho prodávají například na sleky.cz. Cena se pohybuje kolem 250 Kč/500 ml. 

Celkové hodnocení: (4/5)



Posledním sprchovým gelem je Balea Luxury Golden Glamour, jenž byl v podzimním DM boxuSprchový gel je husté gelové konzistence a vypadá jako tekuté zlato. Obsahuje drobné zlaté částečky, které na pokožce neulpívají, takže se nemusíte bát, že se budete lesknout. Gel je husté gelové konzistence, tudíž gelu stačí málo a vytvoří pěknou pěnu. Balení moc povedené není, protože má příliš malý otvor, kterým se hustý gel těžko vytlačuje. Pokožka je po použití gelu jemná, vláčná a není vysušenáSprchový gel má orientální vůni pačuli a vanilky. Vůně mi příliš nesedla, jelikož nemám ráda orientální nasládlé vůně. Sprchový gel mi vůní připomíná šeříkové mýdlo. 


Gel je opravdu hustý a vypadá jako tekuté zlato. 


Mě bohužel nezaujala jeho vůně, která mi připomíná šeříkové mýdlo. Nevyhovuje mi ani balení. Na druhou stranu musím pochválit, že gel nevysušuje pokožku. 

Sprchový gel seženete v DM drogeriích za cca 60 Kč/250 ml. 

Celkové hodnocení: (3/5)


Napište mi, jaké sprchové gely právě používáte a ke kterým se rády vracíte. 

7 komentářů:

  1. Já momentálně použován ten od Avéne a už se blížím na dno. Mě se snad nejvíce na něm líbí vůně. A jinak vždy mám ve sprše jen jeden sprcháč, nějak mi vadí u všeho mít otevřeno více balení :D
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já toho mám vždycky načatého víc, ale občas se stane, že na něco zapomenu a pak to musím vyhodit...

      Vymazat
  2. Já nezkoušela ani jeden :) Ale právě používám sprchový krém od Soaphorie a to je fakt uzasné :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten musí být skvělý jako zatím vše od Soaphorie, co jsem vyzkoušela. ;)

      Vymazat
  3. Mamce jsem kupovala ten z DM, lae v červené barvě. A je s ním spokojená. Také používám více gelů současně. Nejraději mám kokosové.

    jennytailor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S vlastnostmi jsem také spokojená, jen ta vůně...

      Vymazat
  4. Hezké! Já si teď říkala, že musím na léto zvolit nějaký tematický. Koukněte třeba na tenhle: http://www.originalatok.cz/kosmetika-dle-pouziti/sprchove-oleje/sprchovy-olej-frisch.html. Vypadá na léto jako dělaný. Znáte ho? Nebo koukněte sem: http://prozeny.blesk.cz/clanek/pro-zeny-trendy-krasa/328299/velky-test-letnich-sprchovych-gelu-ktere-osvezi-a-pritom-nevysusuji.html. Třeba se vám článek hodí :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.