beautylifebyhana: Luxusní tělové mléko Dove Derma Spa goodness

úterý 14. června 2016

Luxusní tělové mléko Dove Derma Spa goodness

Krásný den, milé čtenářky,

nejen v zimě je potřeba dopřát pokožce porci hydratace, a proto se dnes podíváme na hydratační produkt, a to konkrétně na nové tělové mléko od Dove z řady Derma Spa. Tělové mléko se ke mně dostalo prostřednictvím DM boxu a jakmile jsem ho začala používat, začalo mě mazání s ním bavit...


Tělové mléko je určeno pro suchou pokožku. Mléko obsahuje omega olej a je založeno na technologii Cell-Moisturisers působící uvnitř buněk. Na mazání mě zrovna dvakrát neužije, jsem většinou po sprchování líná se namazat, takže pokud už se mažu, tak musí produkt opravdu stát za to, nebo musí být má pokožka opravdu vysušená. Po otevření tohoto mléka mě zaujala velmi příjemná, nevtíravá vůně, kterou prostě chcete mít provoněnou pokožku. Po aplikaci pokožka zůstává na pár hodit provoněná. Mléko má vzhledem k tomu, že jde o tělové mléko příjemnou (hutnější) konzistenci, lehce se roztírá a velmi rychle se do pokožky vstřebává. Po použití je pokožka hydratovaná hebká na dotyk. 



Produktu nemám co vytknout, snad jen trochu vyšší cenu. Mléko je lehčí konzistence, ale přesto krásně hydratuje. Pěkně voní a rychle se vstřebává, takže se můžete po namazání téměř ihned obléknout. 

Cena se pohybuje kolem 150 Kč za 200 ml a seženete ho téměř v každé drogerii. 

Celkové hodnocení:  (5/5)


Zkoušely jste nějaký produkt z řady Derma Spa?

1 komentář:

Děkuji za každý Váš komentář.