beautylifebyhana: Tělové mléko s afrodiziaky

středa 17. června 2015

Tělové mléko s afrodiziaky

Hezký den, milé dámy!

V dnešní recenzi bych Vám ráda představila další kousek z dílny přírodní kosmetiky Hristina. Testování této kosmetiky mě nesmírně baví a musím říct, že si mě opravdu získala. Líbí se mi, že kosmetika je čistě přírodní a kvalitní, ale nezrujnuje vaši peněženku. :-) Teď už ale k samotnému dnešnímu objektu, jím je tělové mléko s afrodiziaky Love Bomb.


Balení je velmi praktické s pumpičkou, což velmi oceňuji, aplikace je pak velmi snadná a nemáte opatlané celé balení. Mléko je velmi lehké, řidší konzistence, díky čemuž se snadno roztírá a rychle se vstřebává. Po vstřebání není pokožka ulepená ani mastná. Zanechává pokožku jemnou a neskutečně provoněnou. Vůně je kapitola sama o sobě. Je zpočátku velmi intenzivní a z pokožky je pak cítit jemně i dlouho po nanesení mléka. Pokud se namažu po večerní sprše, tak pokožka voní i ráno po probuzení. Vůni nedokáži přesně identifikovat, cítím z ní vanilku a je to "parfémová vůně". Pokud nemáte rády intenzivní, dlouhotrvající vůně, tak toto mléko nebude nic pro Vás. Hydratace je o malinko slabší než u ostružinového mléka, ale teď přes léto nemám suchou pokožku, takže je pro mě dostačující. 


Složení: voda, jojobový olej, mandlový olej, kyselina mléčná, vitamín E, bílé pižmo, olej z pšeničných klíčků, allantoin, guarana, citronová tráva, neroli, mandarinka esenciální olej, skořec obecný, kakaové máslo, olej z broskvových jader, vanilka pravá 


Tělové mléko můžete zakoupit na oficiálním eshopu Hristina.cz za 205 Kč. Pokud Vás tato kosmetika nadchla tak jako mě, připomínám slevu XcTum.

Celkově jsem s mlékem spokojená a na letní období je ideální. V zimě by mi jeho hydratace nestačila.


Celkové hodnocení: (4/5)


Máte rády intenzivně voňavé krémy, nebo upřednostňuje jemnou parfemaci?

3 komentáře:

  1. Na mleko jsem na e-shopu koukala a zaujalo me, celkove znacka nabizi lakave produkty.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi obal, jsem ujetá na pěkné designy, ale myslím, že za tu cenu... se dají jinde pořídit tři :D
    Zvu vás na soutěž o balíček Kiehl´s ;)
    http://something-times.blogspot.cz/2015/06/navsteva-v-kiehls-soutez-pro-vas.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.