beautylifebyhana: Spotřebováno za květen

čtvrtek 4. června 2015

Spotřebováno za květen

Krásný prosluněný den, milé čtenářky!

Dnes přichází na řadu pravidelný článek "spotřebováno". V měsíci květnu byla spotřeba průměrná, původně jsem měla v plánu toho spotřebovat více, ale ještě v baleních trochu zbylo, tak o těch příští měsíc... Celkem jsem spotřebovala pět plných balení.


1. Bourjois deodorant Tenderness
Deodoranty od Bourjois jsem si oblíbila. Tento je určený pro citlivou pokožku. Krásně jemně voní, je to taková čistá vůně. Za sebe mohu jen a jen doporučit. Určitě to není moje poslední balení. Co se týče výdrže, tak slibovaných 48 hodin to fakt není (ani bych to nezkoušela), ale cca 6 hodin zvládne bez problémů.

Celkové hodnocení: Doporučuji Vám alespoň jeden z nich vyzkoušet. Za mě pěkné, neotřelé vůně, které i nějakou tu dobu vydrží. 

2. Dove kondicionér intense repair
Vlasovou péči od Dove moc nevyhledávám, ale na doporučení kamarádky, jsem si tuto řadu pořídila. Kondicionér mi vcelku vyhovoval, ale šampon tedy moc ne. Kondicionér je klasické krémové konzistence, pěkně voní a vlasy pěkně uhladí, aniž by je zatěžoval.

Celkové hodnocení: Průměrný kondicionér, znovu už si ho pořizovat nebudu.

3. Bioderma Hydrabio Riche (recenze)
Skvělý krém, který mi v zimě pomohl od suchých míst. Na zimní období je na smíšenou pleť naprosto skvělý a pořídím si ho znovu. Více o něm v recenzi.

Celkové hodnocení: Pro smíšenou pleť mohu doporučit. Na velmi suchou pokožku asi ale dostačovat nebude. 

4. Adidas Natural vitality (recenze)
Velmi pěkná vůně, od Adidasu asi moje nejoblíbenější. Tyto menší verze EDT vydrží i déle vonět. 

Celkové hodnocení: Vůně ráda střídám, ale tuto si možná pořídím znovu.

5. Ziaja krém na ruce s arganovým olejem (recenze)
Příjemný krém na ruce, který nebyl mastný a dobře se vstřebával. Vůně taková neutrální. Hydratace spíše průměrná.

Celkové hodnocení: Nebyl špatný, ale znovu si ho pořizovat nebudu.


A to je ze spotřebovaných produktů za měsíc květen vše.

Znáte některý z produktů?

2 komentáře:

  1. Bideorma krém ten mám a fakt je super na moji plet se fakt hodí :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. Znám akorát Dove, ale moje jemné vlasy celkem zatížil, nemohla jsem ho tedy používat dlouhodobě. Moc mě láká ten krém na ruce od Ziaji :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.