beautylifebyhana: Bourjois svěží čistící gel

pondělí 22. června 2015

Bourjois svěží čistící gel

Zdravím, milé čtenářky!

Na mokré čištění pleti mě moc neužije, ale občas je to prostě potřeba. Pořádně vyčistit pleť nějakým peelingem nebo čistícím gelem. Proto jsem se rozhodla na základě kladné recenze na jednom blogu, zkusit čistící gel od značky Bourjois. Značka Bourjois je mi hodně sympatická a nedám dopustit na jejich deodoranty a CC krém. Co říkám na svěží čistící gel?


Dle popisu výrobce je gel obohacený o rostlinné buňky okurky. Zanechává pokožku čistou, extra hladkou a chrání úroveň hydratace pleti. Je určen pro všechny typy pleti. Gel se aplikuje klasicky na navlhčený obličej, krouživými pohyby jej nechám lehce napěnit a poté opláchnu. Pleť je po použití čistá a krásně hladká. Při první použití jsem byla docela zklamaná, protože se stalo přesně to, čeho jsem se bála... pleť byla po použití napjatá a vysušená. Přesto jsem se rozhodla dát mu druhou šanci a při další aplikaci se už situace naštěstí neopakovala. Neřekla bych, že pleť nějak hydratuje, ale ani ji nevysušuje. Gel příjemně svěže voní. Používám ho sporadicky většinou večer ve sprše. Odstraní z pleti veškeré nečistoty. Poté už jen odlíčím oči a dočistím pleť micelárkou.  


Gel je lehce zbarven do modra a konzistence je naprosto vyhovující. 


Gel jsem pořídila v parfumerii Fann za cca 80 Kč, ale dá se sehnat i jinde a na internetu. 

Gel není špatný, ale dva metry vysoko z něj také neskáču. Je to takový lepší průměr. Znovu už si ho pořizovat pravděpodobně nebudu.

Celkové hodnocení: (3/5)



Jak jste na tom vy s mokrým čištěním pleti?

2 komentáře:

  1. já jsem nikdy na mokré čištění nebyla, ale co jsem dostala na Vánoce Braun kartáček, tak čistím poctivě :) hodně dobrý je gel od Avonu ze Spa Planet řady (takový béžový, bílý čaj myslím) a modrý Estée Lauder, ale ten je teda cenově trochu jinde, bohužel... ale absolutně nevysušuje, naopak

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.