beautylifebyhana: Candy Blush aneb tvářenka od W7

sobota 13. června 2015

Candy Blush aneb tvářenka od W7

Hezký sobotní den, milé čtenářky!

V dnešním článku Vám povím o tvářence Candy Blush od W7. Já ji mám konkrétně v odstínu Galactic. Na tuto značku jsem náhodou narazila v jedné pražské drogerii a nejvíce mě z dostupného sortimentu zaujala právě tato tvářenka. Doma ji už mám nějaký ten pátek, takže ji mohu objektivně posoudit...


Od této značky jsem doposud nic nezkoušela (na jiných blozích jsem četla hlavně o jejich paletkách), ale jelikož jsem člověk zvídavý a ráda zkouším nové značky, rozhodla jsem se ji vyzkoušet. Tvářenka má docela laciný obal z umělé hmoty, ale je fajn, že uvnitř je zrcátko. Je pudrová a pěkně jemně mletá. Tvářenka je hodně slisovaná a vůbec nepráší (spíše je problém ji nabrat na štětec). Její pigmentace je tedy kvůli přílišnému slisování slabší, což osobně beru jako plus, protože to nepřeženete a pro větší pigmentaci můžete navrstvit. 


Odstín Galactic je korálový se zlatými odlesky. Na tváři vypadá moc pěkně a hezky projasní pleť. Nicméně výdrž tvářenky není nic moc, vydrží tak tři hodiny a pak se vytratí. 



Tvářenku můžete zakoupit na internetu za cca 70 Kč. Balení obsahuje 6 g tvářenky. 

Za sebe ji spíše nedoporučuji, a to hlavně kvůli výdrži. Jinak by byla fajn.

Celkové hodnocení: (2/5)


Máte zkušenosti se značkou W7? Jaká je Vaše oblíbená tvářenka?

5 komentářů:

  1. škoda té výdrže, barva se mi moc líbí a uvažovala jsem o koupi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také mám tuhle tvářenku, myslím, že i stejný odstín. Zkoušela jsem zatím jen na ruce a je na mě málo pigmentovaná.

    OdpovědětVymazat
  3. Také mám tuhle tvářenku, myslím, že i stejný odstín. Zkoušela jsem zatím jen na ruce a je na mě málo pigmentovaná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ruku se mi nepřenese téměř nic, na tvář je to trochu lepší, ale není extra pigmentovaná...

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.