beautylifebyhana: L´Oréal micelární voda 3v1 pro normální a smíšenou pleť

sobota 6. června 2015

L´Oréal micelární voda 3v1 pro normální a smíšenou pleť

Hezkou prosluněnou sobotu, milé dámy!

Růžovou micelárku od L´Oréalu už všechny znáte, ale zkoušely jste novou verzi pro normální a smíšenou pleť? Názory na tu růžovou byly rozporuplné, někteří ji milují, jiní zkusily a znovu už by po ní nesáhly. Růžová micelárka mi moc nesedla, ale i tak jsem se rozhodla dát loreálím micelárkám druhou šanci s touto novou verzí. Jak to dopadlo?


Na růžové micelárce mi vadilo zejména to, že zapáchala po plísni. Tato už naštěstí i po delší době od otevření nikterak nezapáchá. Na obalu je sice uvedeno, že je bez parfemace, ale já z ní stejně něco cítím. Není to žádný zápach, ale spíše svěže voní. Obal je úplně stejný jako u té růžové, tady vidím jako nevýhodu dávkování, poměrně dost velký otvor na dávkování. Ubývá tedy trošku rychleji. Co se týče odličování, tak ji nemám co vytknout. Novou rtěnku od Dermacolu sice nezvládne (to zvládne jen odličovač s olejovou složkou), ale běžné líčení - řasenka, stíny, make-up... zvládne zcela bez problémů. Pleť nikterak nedráždí (ani oči) a nevysušuje.



Balení obsahuje 200 ml micelárky, což vystačí při denní používání tak na měsíc až dva. Dostupná je v každé drogerii a cena se pohybuje v rozmezí cca 100-140 Kč.

Micelárka mi vyhovuje, jediné co ji mohu vytknout je balení (uvítala bych větší a s menším dávkovacím otvorem).

Celkové hodnocení: (4/5)


Zkoušely jste tuto micelárku? 

4 komentáře:

  1. Ja som zatiaľ verná micelárke od Biodermy. Ružovú L´Oreal som práve kvôli tým recenziám neskúšala, ale keď už mám aj verziu pre zmiešanú pleť, bola by ju škoda nevyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Biodermu jsem nezkoušela. Zatím si vystačím s micelárkami z drogerie. Určitě ji vyzkoušej.

      Vymazat
  2. Super Micerální voda je od Yves Rocher .. mám docela komplikovanou a jemnou pleť a doopravdy mi pomáhá :) Vyzkouším ale sto pro i tuhle :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.