beautylifebyhana: Spotřebováno za měsíc srpen

neděle 31. srpna 2014

Spotřebováno za měsíc srpen

Pěkný, i když pro někoho poslední prázdninový den!

Prázdniny utekly jako voda a s nimi i měsíc srpen. Jsme na jeho sklonku a je na čase udělat statistiku spotřebovaných věcí. V měsíci srpnu jsem hodně jezdila po různých výletech a návštěvách, takže jsem spotřebovávala vzorky a na spotřebovávání plných balení nezbýval moc čas, ale i přesto se mi podařilo spotřebovat 6 produktů. Některé už tu strašily hodně dlouho, tak jsem ráda, že jsou pryč! :D


1. Yves Rocher pure system hloubkově čistící gel (recenze)
Gel nebyl vůbec špatný, dobře vyčistil pleť. Obsahoval jemná zrníčka, která lehce obrousila pleť dohladka. Zpočátku jsem ho používala často, ale postupem času jsem si ho už moc nevšímala. 

Celkové zhodnocení: Byl dobrý, ale znovu už bych si ho kupovat nemusela. Pro problematickou mastnou pleť bude ale super. 

2. Ebelin bezacetonový odlakovač
Zcela obyčejný odlakovač, který odlakoval průměrně, možná i lehce podprůměrně. Vysušoval nehtovou kůžičku.

Celkové zhodnocení: Znovu už ne! Mám teď zálusk na velmi vychvalovaný odlakovač od Dermacolu.

3. Ebelin olakovač s mandlovou vůní
Starší verze předchozího odlakovače z DM. Tento jsem měla u rodičů. Byl lepší než výše zmiňovaný. Odlakovával velmi dobře a tolik nevysušoval. 

Celkové zhodnocení: Nahrazená novější verze mi nevyhovuje.

4. Maybelline Affinitone korektor (recenze)
Můj velmi oblíbený korektor na krytí kruhů pod očima a jiných nedokonalostí. Možná by mohl být na zimu ještě světlejší odstín, ale teď na lehce opálenou pleť je odstín fajn. 

Celkové zhodnocení: Kdo ještě nevyzkoušel, doporučuji napravit! Na zakrytí kruhů pod očima je skvělý!

5. Balea krém Outdoor Aktiv (recenze)
Hutný krém vhodný na zimní období, nicméně hydrataci bych si představovala větší. Oceňuji jeho ochranný faktor. Doma mi už ležel strašně dlouho, takže jsem ráda, že jsem se ho zbavila. 

Celkové zhodnocení: Levný krém, který není tolik hydratační, jak bych si představovala. Za mě neurazí, nenadchne, takže znovu nekoupím.

6. Balea čistící vlhčené ubrousky 3 v 1 s aloe vera pro smíšenou pleť, 25 ks
Běžně čistící ubrousky nepoužívám, ale na cestování oceňuji jejich praktičnost. Pokud jedu někam jen na pár dní, tak je beru raději, než jiné odličovací pomůcky. Nezaberou tolik místa a odličují velmi dobře. Poradí si i s očním makeupem. Navíc pěkně svěže voní.

Celkové zhodnocení: Určitě si koupím další do zásoby. Doporučuji!


Znáte některý z výše uvedených produktů?

4 komentáře:

  1. Ubrousky mám ráda zejména když jedu k příteli a nechci zdržovat velkým odličováním :-)

    Hezký den,
    skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Korektor miluju a ten odlakovač z DM mám teď taky a přesně jako ty mám zálusk na ten od Dermacolu :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ubrousky jsou super! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem se právě dívala na ten odlakovač od Ebelin, tak aspoň vím, že si ho kupovat nemám. Já mám teďka ten obyčejný z Rossmana a ten odlakovává krásně a nevysušuje, akorát fakt strašně smrdí :D
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.