beautylifebyhana: Moje aktuální vlasová polička

čtvrtek 7. srpna 2014

Moje aktuální vlasová polička

Zdravím všechny mé čtenářky!

V dnešním článku bych Vám ráda ukázala, co všechno právě používám v péči o mé vlasy. Určitě budu ráda, když mi do komentářů dole napíšete, co právě používáte vy. Vrhneme se rovnou na to.


Začnu šampony. Ty v současné době používám tři.

Prvním z nich je relativní novinka od Schwarzkopf Gliss kur milion gloss. Šampon mě na první pohled upoutal svým obalem, který má modrozelenou barvu a na zadní etiketě jsou třpytky. Od Glisskur jsem v poslední době žádný šampon neměla, tak jsem si řekla, proč ho nevyzkoušet. Byla jsem na něj hodně zvědavá. Pak ale přišlo zklamání… Šampon je určen pro matné vlasy bez lesku a měl by vlasům dodat lesk a hloubkovou regeneraci. S tím, že vlasům dodá lesk, souhlasím, vlasy jsou po použití opravdu lesklejší, ALE moje vlasy se po tomto šamponu poměrně rychle mastí, jsou zplihlé a mastné u kořínků. Navíc mi nevyhovuje jeho výrazná kořeněná vůně, která je z vlasů dlouho cítit. Šampon má průzračnou gelovou konzistenci a na vytvoření pěny ho stačí opravdu malinko. Za sebe ho tedy doporučit nemohu.



Dávám mu proto jenom jedno srdíčko a to za to, že vlasům dodá lesk a za obal.

Celkové zhodnocení:(1/5) 


Druhý šampon, který právě používám, je Pantene aqua light. Ten mi naopak vyhovuje velmi. Vůně je daleko příjemnější než u Gliss kur, je taková čistá, osvěžující. Šampon je opět průzračné gelové konzistence. Je určen pro jemné a mastné vlasy. Jemné vlasy mám a od kořínků se mi více mastí (normálně si musím vlasy mít tak každý druhý den). S tímto šamponem mi vlasy vydrží tak o jeden den déle bez mytí. Šamponu opět stačí malinko na vytvoření krásně bohaté pěny. S tímto šamponem jsem spokojená. Doporučuji vyzkoušet.



Celkové zhodnocení: (4/5)


Občas se mi vytvoří lupy, proto mám doma pro jistotu i šampon proti lupům. Ty mi účinně odstraní Reghaar. Nebudu se tady o něm více rozepisovat, samostatnou recenzi jsem už na něj psala, takže kdo chce o tomto šamponu vědět více, tak si ji může přečíst.

Neobejdu se ani bez kondicionéru.

V současnosti mám jeden klasický oplachující kondicionér od Nivey brilliant blonde. Kondicionér má nažloutlou barvu a je poměrně dost hustý, stejně jako všechny kondicionéry od Nivey. Kondicionér dávám pouze do délek, ne ke kořínkům. Je to zcela obyčejný kondicionér, který Vám vlasy uhladí a vlasy se pak lépe rozčesávají. Výrobce slibuje rozzáření blond barvy i melírů a intenzivní hydrataci vlasů. To jsem však nikterak nezpozorovala. Obsahuje také UV filtr, což je určitě plus.


Je to zcela průměrný kondicionér, nic zvláštního od něj neočekávejte. 

Celkové zhodnocení:(3/5)


Když se mi nechce použít klasický kondicionér nebo potřebuji rozčesat zacuchané vlasy, tak sáhnu po bezoplachovém balzámu od Elséve. Krásné voní a po nastříkání se vlasy skvěle rozčesávají. To jsem ocenila hlavně na dovolené. Vlasy mi nikterak nezatěžuje. Skvělý výrobek! Zmiňovala jsem se o něm už zde.



Z bezoplachové péče u mě naleznete ještě zbyteček hydratačního spreje s aloe a makadamovým olejem od Avonu. Používám ho hlavně v létě na osvěžení vlasů. Není to ale věc, bez které bych se neobešla. Už jste o něm mohly číst tady.

A poslední kategorií jsou masky.

Tu mám momentálně jednu od Pantene nauture Fusion, o níž už jsem se tu také zmiňovala. Používám ji občas cca 2-3 krát do měsíce (jsem líná čekat). Na masky nejsem moc zvyklá, používám více kondicionéry, ale občas je to pro vlasy určitě dobré. Více o této masce v recenzi.


Máte s něčím výše uvedeným zkušenosti? Jaké přípravky právě používáte vy? 

12 komentářů:

  1. Já tedy vždy používám jen jeden šampon, dokud ho nespotřebuju, pak balzám, masku, ale tu ne vždy a pak nějaký sérum na konečky. Tim moje péče končí :D Ten modrý Gliss kur mě ale hodně láká.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem bohužel s šamponem od Gliss Kur nespokojená, ale třeba tobě bude vyhovovat.

      Vymazat
  2. Moc pěkný článek a fotky! Vidím, že jsi na tom stejně jako já a máš vždycky načatých víc "stejných" produktů. I když jsem teď skoro všechny načaté výrobky spotřebovala a mám už otevřené vše po 2 kusech (ne víc, jako dřív) - jednu vždycky na vaně a druhý stejný výrobek ve sprcháči.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! ;) Přípravky na vlasy ráda střídám, takže se u mě vždy nalezne více načatých věcí...

      Vymazat
  3. kondicioner od nivei nemam ale šampony používam a jediny ma dostal z lupín:)) inak loreal a schwarzkopf ma nejako odpudzujú neviem prečo ani som ich nikdy asi nepoužívala, mama používala iba lak na vlasy to bolo všetko:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně zase moc nevyhovují šampony od Nivey, je to hodně individuální...

      Vymazat
  4. Tak já teď používám pořád šampony od Baley, jsou bez silikonů a to mi vyhovuje :) JInak mám masku na vlasy ze stejné řady jako máš ten L´oreal bezoplachový sprej :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šampon od Baley jsem jednou také měla a nebyl špatný.

      Vymazat
  5. Momentálně používám šampón od Garnier, kondicionér používám jen občas. Pak používám olejíček do konečků a jednou za týden si dělám zábal z kokosového oleje. Bezoplachový sprej jsem měla také, akorát na suché vlasy a moc krásně voněl. Pokud by jsi měla zájem, mohli bychom se vzájemně sledovat. :)

    janebeauty

    OdpovědětVymazat
  6. Ja mám z každého Gliss Kur šampónu do dňa mastné vlasy, takže túto značku už starostlivo obchádzam, ani ich masky nie sú žiaden zázrak, horší kondicionér za drahý peniaz.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje vlasy si s Gliss Kurem taky nerozumí a už si žádné další přípravky nekupuji.

      Vymazat
  7. já píšu na svém blogu http://monica-recenze.blogspot.cz/?m=1 hlavně o vlasové kosmetice

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.