beautylifebyhana: Balíme na dovolenou

čtvrtek 28. srpna 2014

Balíme na dovolenou

Zdravím všechny čtenářky tohoto příspěvku,

většina z Vás už na dovolené asi byla, možná se ale mezi Vámi najde i pár těch, které se na dovolenou teprve chystají, stejně jako já. V úterý odjíždíme s přítelem na dovolenou do Maďarska. Rozhodla jsem se proto při balení nafotit kosmetiku, kterou s sebou beru. Sama jsem byla překvapená, že je toho poměrně dost...


Péče o pleť

Místo mi ušetřila micelární voda, díky níž nemusím brát (pleťovou vodu, mléko a odličovač očního make-upu). Letos však beru velká balení krémů, jelikož si vzorky šetřím na víkendy k přítelovým rodičům. 

Sprcha

V hotelu pravděpodobně dostaneme pidi balení sprchových gelů a šamponů, já si však pro jistotu beru i svůj. Nesmí chybět ani intimní gel a místo klasického tělového mléka vzorky tělového mléka do sprchy.


Dekorativní kosmetika

Na dovolené se moc nelíčím, takže beru jen minimum produktů. Líčím se jen některé dny na večeři. 


Péče o tělo

A nakonec nezbytná péče o zuby a opalovací kosmetika. Mým must je kondicionér ve spreji, který mi pomáhá s rozčesáváním zasuchaných vlasů z bazénu. 


Kolik věcí berete na dovolenou vy? Co je Vaše nezbytnost?

2 komentáře:

  1. Já pravidelně tahám tak tři kosmetické tašky :D Nepraktikuju mini balení, ani vzorečky takže tahám prostě to, co mám zrovna doma :D

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    pozývam Ťa ku mne na blog , kde práve prebieha GA o pekné ceny- kozmetika+šperk:)
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/08/giveaway-nr2.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.