beautylifebyhana: Kosmetické propadáky

pondělí 25. srpna 2014

Kosmetické propadáky

Zdravím všechny čtenářky!

v dnešním článku se budu zmiňovat o kosmetických výrobcích, které mě za poslední dobu nenadchly, zklamaly. Jsou to výrobky, které Vám nedoporučuji k vyzkoušení. 

Prvním hříšníkem je Nivea oční odličovač extra voděodolného make-upu. Výrobky od Nivey mám vcelku vzato ráda, ale toto bylo velké šlápnutí vedle. První zádrhel se vyskytl už před aplikací. Obě složky společně promíchat dá docela práci. Musíte s ním hodně protřepat, aby se složky od sebe alespoň na malou chvíli spojily. To bych mu možná ještě dokázala odpustit, ALE to hlavní přišlo při aplikaci na oční okolí. Odličovač mě šíleně pálí a štípe! Což mi žádný doposud vyzkoušený odličovač nedělal. Jinak odlíčí docela slušně, ale za to štípání mi to nestojí a poletí do koše. Nikdy víc!



Dalším produktem, se kterým nejsem spokojena je Balea deo creme sensitive. Tento antiperspirantní krém byl svého času vychvalován téměř na každém blogu, proto jsem se i já pro něj do DM stavila. Bohužel mě neočaroval. Jedná se o antiperspirantní krém bez parfému, který se aplikuje dírkou ve víčku. Tato aplikace mi příliš nevyhovuje, lepší by bylo více otvorů. Od přípravku tohoto typu čekám zabránění pocení, ale to se jaksi neděje. Nedokáže zabránit nepříjemnému pachu


Posledním výrobkem je nedávno představený šampon od Gliss Kur Million Gloss. Vadí mi, že se mi po něm vlasy rychle mastí. Více o něm tady


Máte s těmito produkty zkušenosti? 

16 komentářů:

  1. Nedávno jsem si kupovala dvousložkový odličovač a váhala jsem mezi niveou a garnierem. Jsem ráda, že vyhrál garnier. S ním žádné problémy nemám a v očích neštípe. Jinak žádné zkušenosti s těmito produkty (naštěstí) nemám :-)

    OdpovědětVymazat
  2. A Nivea ani neodlíčí a ještě štípe,. taky jsem koupila a spokojenost nulová :/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem ráda, že vím, že Niveu nebrat, protože se zrovna chystám pro nový odličovač.

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Gliss Kur jsem taky párkrát použila (šampon, balzám) a vždycky se mi vlasy strašně mastily. Takže to není značka pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  5. S Gliss Kurem naprosto souhlasím, ostatní jsem nezkoušela a asi ani nezkusím ;).
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem se nechala zlakat naaadhernym obalem gliss kuru,ale jeho skutek utekl :-(

    OdpovědětVymazat
  7. Aj ja mám ten šampón a musím súhlasiť. Ja mám už po dvoch hodinách mastné vlasy. Krásne sa lesknú ale sú mastné

    PLS FOLLOW ME:
    http://luxurylip.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Ten nivea šampon jsem koupila se zbytkem sady a teda naprostý zklamání :(

    http://tickerlocky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. S tou niveou máš pravdu :( auu
    Pozývam ťa na moju giveaway, kde môžeš vyhrať 10 skvelých produktov :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  10. som rada ze som sa nenechala zlakat na ten pekny obal glisskuru :)


    Pozyvam na giveaway o prirodne vlasove vyrobky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  11. Všem děkuji za ohlasy a komentáře!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.