beautylifebyhana: Miss sporty: Clubbing colour 461

úterý 12. srpna 2014

Miss sporty: Clubbing colour 461

Hezký den, milé čtenářky,

dnešní recenzi bych ráda věnovala mému dalšímu oblíbenému laku pro toto léto, a to laku Miss Sporty v odstínu 461. Ačkoliv tento lak patří k těm nejlevnějším na trhu (stojí cca 30 Kč), tak mě velmi mile překvapil, zejména výdrží. Od laku v této cenové hladině bych neočekávala žádné zázraky, na nehtech většinou tyto laky moc dlouho nevydrží, ale už vícekrát jsem se přesvědčila o opaku, a to právě u značky Miss Sporty. Výdrž: na nehtech lak bez známky odření vydrží 2 dny, poté se lehce ošoupají špičky, ale i tak ho klidně můžete nosit cca 4 dny, což je myslím velmi slušná výdrž. Štěteček je plochý a široký a dobře se s ním dá lakovat. Rovnoměrně si nalakuji nehet na dvě přetření. Krytí: V jedné vrstvě lehce prosvítají špičky, ve dvou už je vše tak, jak má být. Co na tomto laku také oceňuji, je to, že je rychleschnoucí (cca 1-2 min.). Lak je po nalakování pěkně lesklý a hladký i bez nadlaku. Za mě skvělý kup!


Na prsteníček jsem použila také lak od Miss Sporty v odstínu 455. 





Jak jste na tom s laky Miss Sporty vy?

10 komentářů:

  1. Já mám tuze ráda ty jejich štětečky :)

    OdpovědětVymazat
  2. MS laky jsou skvělé! :) Po téhle červené se musím mrknout :)

    OdpovědětVymazat
  3. Miss sporty laky jsou moje nejoblíbenější :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná barva. Pár laku MS mám a přijdou mi fajn, i když dávám přednost jiným. Ale zase se u nich dají najít super odstíny a efekty :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  5. Pár laků od Miss Sporty mám a nevadí mi, ačkoliv mám asi radši Coloramu nebo Astor :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Také pár kousků mám. Je pravda, že od poloviny začínají houstnout. Už jich mi to pár udělalo. Ale za tu cenu ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou opravdu za hubičku, takže se dá jejich vysychání odpustit...

      Vymazat
  7. Tyhle laky jsou fakt super. Mám jich pár taky a jsou moc fajn a ta cena ještě lepší! ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji všem za komentáře :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.