beautylifebyhana: Antiwishlist aneb co si netoužím koupit

čtvrtek 4. července 2013

Antiwishlist aneb co si netoužím koupit

Hezký den!

Na mnoha blogech jste se mohly dočíst, po čem autorky zrovna neprahnou, jaké kosmetické značky, seriály, vychytávky nebo další věci, zkrátka nemusejí. Ve svém antiwishlistu se budu věnovat pouze kosmetice, jelikož o té je i samotný blog. 

Wishlist si nepíši, nicméně myšlenka Antiwishlistu se mi zalíbila, a tak jsem se rozhodla sepsat některé z kosmetických značek, které mě osobně neoslovily. Tím však nechci dělat špatnou reklamu těmto značkám, každý má své oblíbené a naopak neoblíbené značky. Některého naopak mohou mnou uvedené oslovovat a být i jeho oblíbenými. Proto je také trh tak široký, aby si každý mohl najít to své. :o)

1) Kosmetika z lékárny jako Bioderma, Vichy, La-Roche...
zdroj
Odolala jsem tlaku na blogech, kde je vychvalovaná především micelárka od Biodermy. Odličuji se klasickým způsobem (pleťové mléko + pleťová voda + odličovač očí), a to mi naprosto vyhovuje. Zatím si naprosto vystačím s kosmetikou z drogerie. Třeba se to s věkem změní, ale zatím tuto potřebu nemám. 

2) LUSH
zdroj
Tato anglická ručně vyráběná kosmetika si mě nezískala. Vyzkoušela jsem od ní oční linky (recenzi pro Vás mám v plánu), ale už teď Vám je jasné, že spokojená jsem nebyla. Očekávala jsem daleko lepší kvalitu za tu cenu, za kterou se výrobky prodávají. Nemám už zájem zkoušet další výrobky.

3) Yves Rocher
zdroj
Když jdu kolem obchůdku z touto značkou, tak mě absolutně neláká ho navštívit. Měla jsem od této značky 2 produkty a byla jsem vcelku spokojená, ale nevím proč, ale nemám potřebu si zajít koupit další. Nenabízí něco zase tak odlišného, co bych nenašla u jiné značky. Prostě jsem této značce nepřišla na chuť.

4) Miss Sporty
zdroj
Až na nějaké laky na nehty mi tato značka nemá co nabídnout. Nemám k této značce příliš důvěru. Domnívám se, že tato značka je určena spíše pro mladší ročníky. I já jsem s jejich kosmetikou začínala, ale postupně když člověk začne zkoušet jiné značky, tak zjistí, že kvalita není nic moc. U stojanů s touto kosmetikou se zastavuji výjimečně, abych shlédla jejich laky, které jsou za velmi příznivou cenu, ale jinak si od této značky nic nekupuji. 

5) Beauty boxy

Krabičkové mánii jsem nepodlehla a jsem za to jedině ráda. Někdy se krabičky sice vydaří, ale nikdy nevíte, co Vás v krabičce čeká. Mnohé z Vás jistě namítnou, že v tom to právě je, že je to překvapení, ale já o takové překvapení ani nestojím. Koupíte si tak něco, co ve výsledku ani třeba nevyužijete. To si raději za cca 300 Kč koupím něco, co opravdu chci. 

6) Produkty vlasové péče Dove
zdroj
Další věc, která mě neláká vyzkoušet jsou vlasové přípravky značky Dove. Obecně značku Dove nevyhledávám. Z vlasové péče jsem snad nikdy nic nevyzkoušela a ani se mi nic zkoušet nechce, není to můj favorit v péči o vlasy.

7) Nehty - kaviár a praskající lak
zdroj
zdroj
Tyto dvě zdobící techniky nehtů se mě absolutně nezaujaly a výsledný efekt se mi nelíbí. 

A jaký je Váš antiwishlist? Shodneme se na něčem?

5 komentářů:

  1. Beauty boxy som tiež neskúšala a ani nebudem ked niečo potrebujem si kupim :)

    OdpovědětVymazat
  2. Shodnu se akorát na miss sporty, jinak mám kladný názor na všechno :).

    OdpovědětVymazat
  3. Tiež mám rada laky Miss sporty, len nevydržia dlho a rýchlo sa zošúpu.
    Nechcela by si vzájomné sledovanie našich blogov? Môj je fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuji za upozornění, chybička se vloudila. Už je to opravené.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.