beautylifebyhana: Rok je pryč...

středa 24. července 2013

Rok je pryč...

Hezký den všem! 


Doufám, že si užíváte sluníčka plnými doušky. Dnešní článek bude speciální, jelikož je to dnes přesně rok ode dne, kdy jsem se po dlouhém zvažování nakonec přeci jen rozhodla založit si vlastní kosmetický blog. Zda to byl správný krok nebo ne, nechám na Vás, ale mně blogování i po roce stále baví a ráda pro Vás připravuji nové články. 



První článek se na blogu objevil až o den později, tedy 25. 7. 2012. Věnovala jsem ho sbírce lesků na rty. Byly to takové opatrné první krůčky v psaní článků...  



Dnešní článek bych ráda věnovala malé rekapitulaci a přidala pár statistických dat.



Před více než rokem jsem upřímně neměla ani ponětí, jak široká je blogerská komunita. Občas jsem sice na nějaký blog zavítala, když jsem si chtěla něco přečíst o určitém kosmetickém produktu, ale bylo to spíše nárazové a nebyla jsem nikde žádným pravidelným čtenářem. Minulé léto se to ale změnilo. Začala jsem se více zajímat o kosmetické recenze a narážela tak na různé blogy. Nakonec jsem se i já rozhodla založit si svůj vlastní. Nejdříve šlo spíše o takový můj "deníček" kosmetických produktů, které jsem vyzkoušela. Postupně se začínalo k blogu přidávat pár čtenářek a dnes jich je tu krásných 32. Návštěv na blogu bylo celkem 13 865.



Teď něco ke článkům. Za celý rok jsem včetně tohoto zveřejnila celkem 65 článků.

K nim jste napsali 168 komentářů (bez nich by to ani nemělo smysl).
Nejčastěji zmiňovanou značkou na blogu se stala Nivea.
1263 krát byl zobrazen nejčtenější článek o make-upu a pudru Stay matte
Nejčastěji se ke mně dostáváte přes vyhledávač google.




Zítra blog slaví oficiální narozeniny a prozradím Vám, že se můžete těšit na malé překvapení. :)

2 komentáře:

  1. Všechno nejlepší a ať se daří!

    Tvá nová čtenářka Anna :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.