beautylifebyhana: Mascara Blueberry Volume - borůvka :)

pátek 19. července 2013

Mascara Blueberry Volume - borůvka :)

Hezký večer,

dnes si dáme recenzi na řasenku od značky finské přírodní kosmetiky Lumene. Recenzi už plánuji delší dobu, ale až dnes se na ni dostala řada. Řasenka byla taktéž, tuším, v lednovém Ladyboxu. Já jsem ji ale nezískala prostřednictvím krabičky krásy, ale po přečtení řady kladných recenzí jsem si ji normálně koupila. Zda jsem s ní byla spokojená i já se dočtete dále. 


Řasenka je v pěkném elegantním obalu, černá se stříbrnou k sobě pěkně ladí. Nechybí ani záběr detailu kartáčku, který je ohebný, plastový (můj nejoblíbenější kartáček vůbec). S kartáčkem se skvěle pracuje, skvěle vytvaruje řasy a nadzvedne je už od kořínků. 


Co řasenka slibuje?

  • Bezchybný look bez rozmazávání po celý den.
  • Kartáček dodá řasám objem, a to bez žmolků.
  • Kuželovité, měkké a pružné plastové štětinky dokonale nanesou barvu po celé délce řas a efektivně je oddělí.
  • 100 % organický olej z arktických borůvek řasy vyživuje a pomáhá je udržovat silné.


Když to vezmeme bod po bodu, tak hned u prvního bodu nejsem stoprocentně spokojená. Někdy se mi bohužel stává, že i když už je řasenka zcela zaschlá, tak se mi na horním víčku vytvoří záhadná šmouha. Nedovedu si to vysvětlit, jak je to možné. Druhý bod je splněn tak padesát na padesát. Výrazného objemu jsem se nedočkala, nevím jak vy. Co se týká žmolků, tak ty opravdu nedělá, což považuji za velké plus. Řasy jsou díky dobrému kartáčku pročesané a oddělené. Barva se také bez větších problémů dá nanést na celou délku řas. Poslední bod nedokážu posoudit, jelikož s řasami problém naštěstí nemám. 

Na fotce můžete vidět, jak vypadají řasy po nanesení jedné vrstvy řasenky. Dělá pěkně přirozené řasy, jež jsou od sebe pěkně oddělené, prodloužené a natočené. 




Řasenku pořídíte za zhruba 300 Kč (7 ml).

Shrnuto, podtrženo jsem s řasenkou až na občasné objevení nějaké té šmouhy spokojená. Je vhodná pro každodenní make-up. 

celkové hodnocení: (4/5) 


Co na ni říkáte? Máte zkušenosti s nějakým produktem od značky Lumene?

6 komentářů:

  1. vypadá zajímavě, ale za tu cenu bych si asi koupila nějakou lepší :) samozřejmě, chválím, že je přírodní a ještě dělá takový efekt :)
    tinyinworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. http://anett128.blog.cz/ ahoj prosím kuknite se

    OdpovědětVymazat
  3. Box ve kterém byla jsem si zrovna neobjednala, ale už jsem na ní občas narazila na nějakém e-shopu a uvažuji o koupi až zredukuji počet mých řasenek na přijatelné číslo. :) Dělá krásně přirozené řasy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přirozené řasy opravdu umí, jen mi vadí to občasné objevení šmouhy.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.