beautylifebyhana: TAG: 40 kosmetických otázek - 2. část (líčení)

úterý 16. července 2013

TAG: 40 kosmetických otázek - 2. část (líčení)

Slibovaná druhá část tagu: 40 kosmetických otázek, je tady, tentokrát je o líčení. Tak pojďme na to.

LÍČENÍ


10. Jaký make-up momentálně používáš?


Přes léto moc make-upy nepoužívám. Když už nějaký použiji, tak je to Maybelline Affinitone v odstínu 09 opal rose. 


11. Jaký korektor používáš?

Oblíbila jsem si korektor opět od značky Maybelline Affinitone v odstínu 02 Natural.



12. Jaký máš barevný tón pleti?


Jsem hodně světlý typ a řekla bych, že mám pleť spíše v tónu do žluta. 


13. Co si myslíš o umělých řasách? Používáš je?


Umělé řasy jsem nikdy nepoužila a ani mě nějak nelákají, jinak ale proti nim nic nemám, pokud se to někomu líbí a připadá si v nich krásnější, ať si je klidně nosí. Já si vystačím se svými přirozenými řasami. 


14. Věděla jsi, že by jsi měla měnit řasenku každé tři měsíce? 


Vím o tom, ale víceméně toto pravidlo nerespektuji. Řasenku používám tak dlouho, dokud dobře maluje, pak ji vyhodím. Nesleduji, jak dlouho ji mám otevřenou. :-)


15. Jakou značku řasenky momentálně používáš?

Momentálně používám Blueberry Volume Mascaru od značky Lumene. 



16. Drogérie nebo parfumérie?

Je pravda, že některé produkty jsou lepší určitě v parfumérii, ale navštěvuji většinou drogerie.


17. Využila jsi někdy služby profesionální vizážistky?

Nevyužila.


18. Jaké pomůcky při líčení používáš?

Zrcadlo, štětce, méně často houbičkový aplikátor na oční stíny a vatové tyčinky.


19. Používáš podkladovou bázi pod make-up? Jestli ano, tak jakou doporučuješ?

Mám doma podkladovou bázi od Dermacolu, ale zatím jsem ji nepoužila. Tudíž doporučit nemohu zatím žádnou.


20. Používáš podkladovou bázi pod oční stíny? Jestli ano, tak jakou doporučuješ?

Zatím mám zkušenost pouze z bází od MUA a tu doporučit nemůžu. Ani ji moc nepoužívám. Do budoucna bych ráda vyzkoušela podkladovou bázi Artdeco. 

21.Jaký je tvůj nejoblíbenější stín?


Těžko říct jeden konkrétní, mám ráda přírodní barvičky :)


22. Na líčení používáš raději tužku nebo tekutou linku?

Raději tužku, nicméně linky moc nepoužívám, většinou používám pouze stíny.


23. Nějaké doporučení nebo tip k předchozí otázce?

Zbytečně nerámovat oči černou linkou, ne každým očím to sedne a dávat si bacha na rozmazání linek.

24. Co si myslíš o používání pigmentů místo očních stínů?

Rozhodně nejsem proti, ale zatím se stále držím očních stínů. :)


25. Používáš (nebo jsi někdy používala) minerální make-up?

Zatím ne.

26. Jaká je tvoje oblíbená rtěnka?

Bude to znít asi divně, ale rtěnky jsem se zatím moc nenaučila používat, připadám si s ní nesvá. 


27. A lesk?

Z těch co jsem zatím vyzkoušela nejsou špatné lesky od Essence. 

28. Tvoje oblíbená tvářenka?

Jak tak sepisuji odpovědi, tak to vypadá, že jsem kosmetický začátečník :D Začala jsem s tvářenkou od MUA, ale že by se stala moji oblíbenou, to se říct nedá. Každopádně se teď chci porozhlédnu po nějaké práškové tvářence. 

29. Kupuješ si kosmetiku přes E-bay?

Zatím jsem si odtud žádnou kosmetiku nepořídila.

30. Máš ráda kosmetiku z drogérie?

Mám, jelikož i v drogerii se dají najít výrobky, které stojí za to. Moc se mi zbytečně nechce vyhazovat velké sumy za něco, co si můžu koupit i v drogerii a funguje to stejně. 

31. Vyhledáváš/využíváš slevy na kosmetiku?

Ano vyhledávám a využívám, každá ušetřená koruna se hodí. :D

32. Přemýšlela jsi někdy nad vizážistickým certifikátem? Resp. už máš nějaký?

Nemám, a ani o něm neuvažuji.

33. Kterou část líčení máš ráda nejméně, resp. tě nejvíce obtěžuje?


Líčím se ráda, takže na tuto otázku je těžké odpovědět. Kdybych přeci jen něco měla určit, tak to bude nanášení make-upu.  

34. Co považuješ za nejhorší kosmetický prohřešek?

Nepřirozený odstín make-upu a špatně rozetřený make-up.

35. Máš ráda výraznější barvy v líčení?

Rozhodně se jim nebráním, ale sama je málokdy zvolím.

36. Líčení které celebrity/známé osobnosti se ti všeobecně nejvíce líbí?

Nemám vyloženě oblíbence, spíše posuzuji konkrétní nalíčení.

37. Kdyby jsi si mohla nechat jen jeden produkt z tvé kosmetické taštičky, který by to byl?

Zvolila bych asi pudr, nebo snad řasenku či korektor?!? Nechala bych si asi pudr.

38. Myslíš si, že vypadáš dobře, bez jakéhokoliv makeupu?

Myslím, že snad můžu vyjít ven i bez nalíčení. :D

39. Kdyby jsi si mohla vybrat jednu značku, která by tě doživotně sponzorovala, která by to byla?

Maybelline.

40. A na závěr - jaký je tvůj názor na (ne)důležitost kosmetiky v životě ženy?

Pokud se bavíme o dekorativní kosmetice, tak bez té by se asi žít dalo. Těžko si však umím představit život bez pečující tělové kosmetiky jako je deodorant, sprchový gel, šampon a podobně. To už patří do života civilizované společnosti a bez ní už to podle mě nejde. Nicméně správné nalíčení, které u ženy dokáže zvýraznit její přednosti a naopak skrýt nedostatky, dokáže s celkovým dojmem na danou ženu udělat velké divy.

Pokud jste dočetly až sem, tak Vám tleskám. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář.