beautylifebyhana: Spotřebováno květen - červen

neděle 30. června 2013

Spotřebováno květen - červen

Jelikož je poslední den v měsíci a další kosmetiku už nespotřebuji, mám pro Vás pravidelný článek o spotřebovaných produktech. Jelikož za měsíc květen se mi podařilo spotřebovat pouze Pantenol a pleťovou vodu Balea, spojila jsem je se dopotřebovanými věcmi za měsíc červen. A co to bylo a zda si nějakou kosmetiku koupím znovu se dozvíte níže. 


1. Alverde noční krém
S tímto krémem pro citlivou pleť jsem byla spokojena. Nicméně to není věc, kterou bych musela znovu ihned kupovat. Neříkám však, že si ho už nikdy nekoupím. Krém mi učaroval svou příjemnou čajovou vůní. Další výhodou je, že jde o přírodní kosmetiku bez jakýchkoliv parabenů a podobných nepěkných přísad. Krásně se roztírá a vstřebává. Pleť je pěkně hydratovaná a není zbytečně přemašťována. Na obličej ho stačí opravdu troška. Při každodenním používáním mi tento krém vydržel více jak půl roku.

Celkové zhodnocení: Jelikož to byl můj první noční krém, nemohu ho srovnávat s ostatními, ale odhaduji, že bude patřit k těm lepším. 

2. Oriflame krém na ruce Strawberry & Cream 
Na první pohled tento krém osloví svým obalem a i svou vůní po jahodách se šlehačkou. Nicméně vůně je na můj vkus až moc umělá. Co mi však nejvíce na tomto krému vadí je jeho konzistence, která je až příliš tekutá. Do pokožky se krém během chvilky vstřebá a pokožka je po něm pěkně jemná. Hydratace je průměrná, na velmi suché ruce fungovat nebude, ale na běžné mazání je fajn. 

Celkové zhodnocení: Krém už bych si znovu nepořídila a po této zkušenosti nemám ani chuť zkoušet některé další krémy této značky.

3. Pudr Rimmel Stay Matte odstín 001 Transparent (recenze)
Pro mě nejlepší pudr, který jsem zatím vyzkoušela. Používám ho už pěknou řádku let a zůstanu u něj. Poměrně velké balení (14 g), které mě vydrží více než půl roku, za výbornou cenu. Pro srovnání jsem si pořídila Dermacol (krajku), tak až odzkouším přinesu Vám srovnání. Sama jsem zvědavá, jak mi bude sedět.

Celkové zhodnocení: Skvělý pudr, který hned tak z ruky nedám. :)

4. Dermacol sprchový gel sicilská pistácie (recenze)
O tomto a jiných sprchových gelech z této řady jste toho asi všude už četly mnoho. Přidávám se k fanynkám tohoto gelu, jelikož prostě úžasně voní. Hned bych si dala pistáciovou zmrzlinu. :P 

Celkové zhodnocení: Sprchové gely Dermacol se staly mými favority a hned tak je neopustím. Všechny skvěle voní. Pokud jste ještě žádný nezkoušely, neváhejte!

5. Balea pleťová voda pro normální a smíšenou pleť (recenze)
Už mé několikáté spotřebované balení. Pokud máte rády luxusní drahou kosmetiku, tak na tuhle vodu hned zapomeňte, ale pro ty, které rády ušetří nějakou tu korunu se vyplatí po této vodě kouknout. Já jsem s ní vcelku spokojená, vytýkám ji akorát vůni, ve které je cítit alkohol, ale jinak službičku vykoná dobře.

Celkové zhodnocení: Určitě se k ní zase vrátím. Za tak nízkou cenu je to skvělá kvalita. 


6. Fa antiperspirant invisible contorol (recenze)
Antiperspirant nezanechává skvrny na oblečení, což je plus, ale pro to, abych ho zařadila do oblíbených produktů mu chybí delší ochrana před pocením. Běžný den jakž takž zvládne, ale během teplých dní nebo při stresových situacích selhává. Jinak bych mu neměla v podstatě co vytknout. Vůně je příjemná, taková čistá. Nicméně už si ho znovu asi nekoupím. 

Celkové zhodnocení: Plusy jsou vůně, neobsahuje alkohol a nezanechávání stop na oblečení. Nicméně jelikož se více potím, tak ochrana pro mě není dostačující. 

7. Pantenol 4 % gel po opalování 
Nějaký pantenol asi každá z Vás zkusila. Tenhle stojí pár koruna (cca 60 Kč) a službu vykoná výbornou. Krásně zklidní pokožku a skvěle chladí. Lehce se vstřebává do pokožky, kterou vyživuje, hydratuje, a tak napomáhá při obnově spálené pokožky. 

Celkové zhodnocení: Dávám mu zelenou a určitě si ho zase někdy koupím. Na sluncem podrážděnou pokožku je skvělý.


Znáte některý z produktů?

4 komentáře:

  1. pleťova voda od balei nevizera zle, ale v poslednej dobe som zistila že nemôžem asi použivať antiperspiranty z ničoho nič ma začne polieť pod pazuchou :(

    OdpovědětVymazat
  2. Musím vyskúšať konečne púder a asi aj tú pleťovú vodu :) Od Dermacolu mám melónový sprcháč (aj telové mlieko) a fakt krásna vôňa! :) Možno vyskúšam aj tento.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám noční krém od Alverde a není špatný. Ale jak říkáš, znovu ho kupovat už nemusím..

    OdpovědětVymazat
  4. Pozyvam ta na GA u mna na bloggu http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2013/06/giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.