beautylifebyhana: Ochrana proti slunci a péče po slunění

pondělí 8. července 2013

Ochrana proti slunci a péče po slunění

Konečně jsme se dočkali pár slunečních dní a vypadá to, že následující dny nám také bude sluníčko dopřávat. Proto je důležitá ochrana před nebezpečným UVA a UVB zářením nejen opalovacími přípravky, ale to asi nemusím připomínat... 

V dnešním článku Vám představím opalovací přípravky, kterými se toto léto chráním já. Připomínám, že jsem světlý typ a dobře se rozhodně neopaluji. Nesnažím se chytat bronz, protože vím, že se stejně neopálím, víceméně nejsem pouze tolik bílá, ale žádné opálení do hněda se nekoná.


Nivea invisible protection transparent spray OF 20
Jedná se o neviditelný voděodolný sprej na opalování s ochranným faktorem 20. Jelikož nemám ráda opalovací krémy, které Vás umastí a pak se na Vás všechno lepí, sáhla jsme po tomto přípravku. A vybrala jsem si dobře. Jsem s ním opravdu spokojená. Při nanášení Vás sprej příjemně ochladí, dobře se roztírá a vstřebá. Po rozetření pokožka nelepí, neleskne se a v podstatě ani nevím, že jsem se něčím natřela. I můj přítel, který se nerad čímkoliv maže, tento sprej používá rád. Před sluníčkem Vás ochrání dobře, s jeho použitím jsem se nespálila. Jediné co mi trochu vadí, je to, že je z něj trochu cítit alkohol a vyrábí se pouze OF 10 a 20. 

Pořídila jsem ho v drogerii DM za cca 300 Kč (200 ml). 

celkové hodnocení:  (4/5)



Sundance krém na opalování OF 50
Krém je vhodný na obličej a pro obzvláště citlivou pokožku. Používám ho na obličej, dekolt a ramena, prostě tam, kde se pokožka lehce spálí. Jde o klasický krém na opalování nažloutlé barvy. Obsahuje patrně karoten, jelikož pokud špatně krém rozetřete zanechává žluté skvrny. Proto je vhodné se natřít bez oblečení a nechat krém vstřebat, jinak budete mít oranžové i oblečení. Po nanesení je pokožka trochu mastná (je vidět, že jsem namazaná, ale po chvíli se vstřebá). Není to nic strašného, byla jsem na to zvyklá u všech opalováků, jenž jsem zatím vyzkoušela (vyjma Nivea spreje). Ochrana před slunečním zářením je perfektní. 

Pořídíte v DM drogeriích za 100 Kč.

celkové hodnocení:  (4/5)



A po pobytu na sluníčku jsem zvyklá používat Pantenol, ale letos jsem se rozhodla vyzkoušet něco jiného.

Sundance Après Fluid 
Jde o zklidňující fluid po opalování s kokosovou vůní a třpytivým efektem. Kokosová vůně se mi zdála z počátku velmi příjemná, ale když teď k němu přivoním, tak v něm trochu cítím takový ten gel po bodnutím hmyzem :D Jinak fluid dobře zavlaží sluncem vysušenou pokožku. Nicméně ve srovnání s Pantenolem je fluid podle mě horší. Zase tak moc mě neoslovil.

Seženete opět v DMku za cca 65 Kč.

celkové hodnocení:  (3/5)



 

TIP: Pokud nevíte jaký zvolit ochranný faktor, ať už pro ochranu u nás nebo v zahraničí, zkuste tento test.

Máte svůj oblíbený opalovací přípravek, který nepustíte v létě z ruky?

4 komentáře:

  1. Ahoj,
    já tedy měla předloni tu Niveu...ale mě teda strašně smrděla...jako směs opalovacího krému a libečku :D taková magi vůně :D Ale jinak byl sprej moc příjemnej a hlavně nebarvil a ani jsem nebyla zmaštěná. Jenom ta vůně mi prostě smrdí a tak šel o dům dál... Jinak já dnes udělala článek o Biodermě pro bledulky..tak se třeba mrkni :) Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mně ta vůně vůbec nevadí, přijde mi docela příjemná.

      Vymazat
  2. Ďakujem za super tipy! Už viem čo si najbližšie kúpim v Dm :)
    Máš krásny blog a robíš super recenzie.
    Rada by som ťa pozvala na môj blog, kde prebieha aj giveaway.
    http://nalensworld.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Ten Nivea invisible je dobrý, používám ho akorát ta cena je odrazující

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.