beautylifebyhana: Nivea Visage výživný denní krém

čtvrtek 13. září 2012

Nivea Visage výživný denní krém

Hezký den,

dnes tu mám pro Vás zhodnocení denního krému pro suchou až citlivou pleť Nivea Visage. Jelikož mám poměrně citlivou pleť, rozhodla jsem se vyzkoušet tento krém. 




Co krém slibuje? :

  • Výživný krém obohacený o přírodní mandlový olej a výtažky z měsíčku intenzivně pleť vyživuje a hydratuje po celých 24 hodin.
  • OF 8 a zvýšená UVA ochrana pomáhají podporovat obranu pleti před nepříznivými vnějšími vlivy a předčasným stárnutím vlivem slunečního záření. 



A jaká je má zkušenost?

Tento pleťový krém je zatím první, který jsem od značky Nivea vyzkoušela. Krém má dobrou konzistenci, skvěle se vstřebává a krásně voní. Velké plus má u mě za ochranný faktor. Nicméně co mi na něm nevyhovuje, je, že je poměrně dost mastný. Při prvním použití jsem si připadala jak namazaná máslem. Pleť byla hodně mastná a ulepená. Nevím, zda je to tím, že je určen primárně pro suchou pleť (a já mám smíšenou), nebo tak působí na všechny typy pleti. Při další aplikaci už jsem byla opatrnější a nanesla jen malé množství krému a výsledek byl mnohem lepší. Tváře, které mám sušší, byly krásně hebké a hydratované, T-zóna byla mastnější. Krém používám i pod makeup, musí se nějakou minutku počkat až se vstřebá, ale pak není problém. 


Krém koupíte v kterékoliv drogerii za cca 129 Kč. Myslím si, že za tu cenu se dají pořídit i lepší krémy. Znovu už si tento krém nekoupím. Docela mě zklamal, čekala jsem od něj trochu víc.  

celkové hodnocení:         (3/5) 


Jaký pleťový krém v současné době používáte? Máte s tímto zkušenosti?

1 komentář:

  1. Já používám jen BB krémy a ty mi zatím stačí, když jdu někam ven. Jinak na doma mám Sudocrem, Linolu a Biodermu Pore Refiner :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.