beautylifebyhana: Decentní lak na nehty basic

pátek 28. září 2012

Decentní lak na nehty basic

Ahoj,

dnes jen takový rychlý lakovací post. Ukáži Vám lak na nehty od privátní značky společnosti Schlecker (i když Schlecker právě končí a přejmenovává se na Tetu kosmetiku, tato značka by měla být zachována a nadále k sehnání). 

Lahvička obsahuje 5 ml laku, což mi naprosto vyhovuje. Alespoň Vám lak nevyschne, než ho stihnete spotřebovat. Mám ráda barvičky, ale ne pokaždé se Vám barevné nehty hodí k dané příležitosti, či oblečení. Proto mám v zásobě tento lak, který má decentní barvičku. Je průhledný se zlatými třpytkami. 





Se štětečkem se dobře pracuje, zasychání laku trvá trochu déle. Co se týče výdrže, tak mi na nehtech, bez známky opotřebení a odlupování, vydržel bohužel jen 2 dny. Po dvou dnech se začal trošku odlupovat na špičkách po stranách. Nicméně cena 30 Kč odpovídá kvalitě. 


4 komentáře:

  1. Vypadá vážně moc hezky... od téhle značky jsem ještě žádný lak nezkoušela, tak možná už je na čase :)

    OdpovědětVymazat
  2. Není to náhodou odstín 461? jestli ano, tak na něj jsem psala také recenzi (a ne zrovna kladnou): http://motokatty.blogspot.cz/2013/01/co-radsi-nekupovat-laky-na-nehty-basic.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to odstín 351. U laků je to někdy odstín od odstínu.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.