beautylifebyhana: Můj večerní odličovací rituál

úterý 25. září 2012

Můj večerní odličovací rituál

Hezký večer,

dnes bych Vám ráda ukázala, jaké přípravky používám při večerním odličováním pleti. A také bych ráda mé milé čtenářky poprosila o doporučení nějakého dobrého nočního krému, který by stál za vyzkoušení. 

A už se pojďme podívat, jací jsou mí pomocníci. Dva výrobky zde ještě představeny nebyly, tak přiložím i malou recenzi. O ostatních už jste se tu mohly dočíst. 



Nejčastěji používám tříkrokovou metodu. Nejprve se odlíčím pleťovým mlékem, které zbaví pleť nečistot rozpustných v tucích. Pleťovým mlékem přejedu i oči. Pleťové mléko od Dermacolu neštípe v očích, takže nemusíte mít strach. Další tamponek navlhčím pleťovou vodou, tu už ale nepoužívám na oči. Pleťová voda odstraní naopak nečistoty rozpustné ve vodě. A v posledním kroku použiji odličovač očí, kterým dočistím zbytky řasenky a stínů. Myslím, že je to klasický postup, kterým se asi odličuje spousta z nás.


Co si možná většina z nás nepřipouští, je, že důležitou roli v odličování hrají kosmetické tampony. Je rozdíl mezi těmi ze 100 % bavlny a mezi těmi, které jsou s umělými příměsemi. Upřednostňuji bavlněné, jež jsou příjemné na obličej a oči, dobře sají. Momentálně používám tamponky z Rossmannu. Vyhovují mi daleko více než např. od značky Bel. Ty bohužel nejsou ze 100 % bavlny a navíc obsahují jakési zrníčka dráždící pokožku. 


Jednou až dvakrát za týden používám peeling nebo čistící gel. Tuto proceduru provádím ve sprše a pokud jsem nalíčená, tak ještě použiji pleťovou vodu. 


gel Yves Rocher

Hloubkově čistící gel
 pure system od značky Yves Rocher jsem Vám zde zatím nepředstavovala. Jedná se o gel pro problematickou a aknózní pleť. Obsahuje výtažek z dužiny bio aloe vera, vátažek ze šišáku a pudr z meruňkových jader. S tímto gelem jsem daleko více spokojená než s tím od Garnieru. Gel je průhledný s drobnými hnědými zrníčky. Zrníčka jsou tak drobná, že nikterak pleť nedráždí. Po použití je pleť jemná na dotyk, čistá, matná a není napnutá. 

Běžná cena tohoto gelu je 159 Kč a zakoupíte jej v prodejnách Yves Rocher nebo na internetu. 

 celkové hodnocení:        (5/5)  




A na cesty jsou dobré tyto vlhké kosmetické tamponky, které už obsahují čistící přípravek. Obsažené pleťové tonikum neobsahuje alkohol, tudíž jsou vhodné i pro citlivou pleť.  V balení je 30 ks a cena se pohybuje kolem 70 Kč. Stejnou službu Vám poskytnou vlhčené dětské ubrousky, které Vás vyjdou levněji.



A jaký odličovací rituál máte vy?

4 komentáře:

  1. Já moc značce Yves Rocher nevěřím a po včerejšku už vůbec ne! Nedám dopustit na micelárku od Biodermy. Odličuji se pouze jí a pak používám mycí gel Sébium + krém, toť vše :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip. Micelárku si chválí spousta holek. Mycí gel byl můj první produkt od této značky, který jsem kdy vyzkoušela. A to díky tomu, že byl v balíčku z Aukra. Stěžovat si na něj ale nemůžu. Nevím, jak je to u ostatních výrobků této značky...

      Vymazat
  2. Nic proti ale ty tady píšeš že tamponky Bel nejsou dobre (podle mě to je uplně jedno)..a potom je tady doporučuješ?? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tamponky Bel klasické odličovací nevlhčené mi nevyhovují, obsahují taková zrníčka a nejsou ze stoprocentní bavlny... Vlhčené jsou jiné.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.