beautylifebyhana: Šampon pro blond vlasy L'Oréal shine blonde

sobota 22. září 2012

Šampon pro blond vlasy L'Oréal shine blonde

Hezkou sobotu všem,

dnes se na mém blogu dočtěte o šamponu L'Oréal Professionnel Série Expert Shine Blonde. Jedná se o ochranný šampon pro barvené vlasy, jenž je speciálně určený pro blonďaté vlasy. 



Obsažený fialový pigment by měl působit proti nežádoucím žlutým nádechům a zachovávat tak přirozenou blond barvu.
Co šampon slibuje?
  • chrání obarvené vlasy
  • dodává lesk (díky složce bránící usazování vápníku)
  • působí proti nežádoucím žlutým nádechům
  • obnovuje vlasové vlákno (díky obsaženým ceramidům)

Šampon jsem si pořídila na základě doporučení mé kadeřnice, aby mi déle vydržely melírované vlasy. Používala jsem ho dlouhou dobu (intenzivně jsem ho používala od doby, kdy jsem byla u kadeřnice a postupně jsem ho přestávala používat, když už byla barva dost odrostlá). Musím říct, že mě bohužel tento šampon zase tak nenadchnul. V první řadě moc nepění. Tudíž musíte použít větší množství šamponu, nebo vlasy omýt dvakrát. Při druhé aplikaci šampon pění o něco více. Mycí schopnosti tudíž nejsou nic moc. Pro zvýšení působnosti je dobré ho nechat účinkovat cca 2 minuty.  
K slibovaným účinkům: Upřímně moc nevěřím, že nějaký šampon dokáže barvu vlasů ochránit. Nevyvrátil to ani test šampónů pro barvené vlasy nezávislé společnosti dtest, ve kterém ani jeden testovaný šampon neuspěl. Na shrnutí se můžete podívat na tomto odkazu: http://www.stream.cz/adost/687807-a-dost-sampony-na-barvene-vlasy. Z počátku si vlasy svou původní barvu udržely. Nicméně po čase se barva z vlasů postupně vytrácela a vlasy stejně začaly chytat žlutý nádech. 
Celkově mě tento šampon docela dost zklamal, od šamponu pro profesionály jsem čekala daleko více. Cena není také zrovna malá, pohybuje se kolem 180 Kč. Šampon mě o svých kvalitách nepřesvědčil, a proto zůstanu věrná klasickým šamponům z drogerie. 


celkové hodnocení:          (2/5) 


Používáte speciální vlasovou kosmetiku, nebo si vystačíte s tou z drogerie?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář.