beautylifebyhana: Tuhý antiperspirant Nivea invisible for black & white

čtvrtek 4. října 2012

Tuhý antiperspirant Nivea invisible for black & white

Pěkné čtvrteční odpoledne,

dnes přišla na řadu recenze tuhého antiperspirantu Nivea invisible for black & white, o kterém jsem se  zmiňovala ve článku týkajícího se jeho kolegyně kuličky. :-) Nedávala jsem mu po vyzkoušení kuličky moc šancí. A jak to celé dopadlo?


Nebudu se opakovat, co tento antiperspirant slibuje, to se můžete dočíst v předchozím článku ZDE. Přejdeme přímo na recenzi. 

Antiperspirant má příjemnou vůni, stejně tak jako už přestavená kulička. Tuhé deodoranty mám radši než kuličky, a to především proto, že většinou nezanechávají lepivý pocit v podpaží a nemusím čekat než zaschne. To platí i o tomto antiperspirantu. K slibované výdrži se snad nemá ani cenu vyjadřovat. Nicméně oproti kuličce tento vydrží daleko déle vonět. Není to sice žádná hitparáda, ale na běžný den postačí. Pokud se však více potíte, obávám se, že tento nebude zrovna trefa do černého. Zase tak moc účinný není. Je to takový průměr, který neurazí, ani nenadchne. Co se složení týče, neobsahuje alkohol ani barviva, tudíž by měl vyhovovat i citlivé pleti. Kromě zabránění pocení slibuje i ochranu oblečení, což můžu potvrdit, že splnil na jedničku. 

U mě vyhrává stoprocentně tuhý nad kuličkou. Nicméně opět to není ten, po kterém bych znovu sáhla. Zatím mě deodoranty od Nivei nepřesvědčily o své kvalitě.

celkové hodnocení:          (3/5) 

Jak jste na tom vy, co se týče deodorantů od Nivei. Máte nějaký svůj oblíbený a účinný od této značky?

4 komentáře:

  1. Nivea a její deodoranty mě nikdy příliš neoslnily, používám už nějaký ten rok Alverde.
    Skvělá, vyčerpávající recenze. Paráda! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. raději preferuji značku Ziaja a Oriflame:), ale tenhle mám ráda také!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ziaju jsem zatím nezkoušela, ale chtěla bych od této značky něco zkusit. Bohužel není tato značka moc dostupná...

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.