beautylifebyhana: Spotřebováno říjen 2018

sobota 3. listopadu 2018

Spotřebováno říjen 2018

Už jen dva měsíce a bude konec roku, co Vám budu povídat, neskutečně to letí. Máme tu začátek listopadu a s ním spotřebováno za měsíc říjen. Spotřeba je totožná jako v září. Máme tu opět 8 produktů, tentokrát i nějaký z dekorativní kosmetiky. 


Ziaja intimní krém 
Po dlouhé době jsem zase vyzkoušela něco od Ziaji. Tento krém na intimní hygienu jemně voněl a byl krémové konzistence. Byl příjemný, nedráždil a dělal co měl. Škoda, že nemá balení z pumpičkou, i tak můžu za sebe doporučit.

Yves Rocher tělový peeeling marakuja
Letošní letní novinka, která naprosto dokonale voněla. Produkt obsahoval drobné peelingové částečky, které pěkně pleť obrousily. Pokožka byla po použití hezky jemná. Obecně mám tyto peelingy od YR ráda a kupuji si je pravidelně. 

Nivea deodorant Fresh Flower 
Tento deodorant na mě měl až příliš intenzivní, ostrou vůni. Svou funkci příliš neplnil a rychle vyprchal. Znovu bych si už tuto parfemaci nekoupila. 

Aussie mega shampoo 
Šampony od Aussie mám ráda a i tento mi vyhovoval. Byl určen pro každodenní mytí vlasů. Vlasy dobře umyl a byly po něm nadýchané. Navíc ta jejich autentická vůně. Doporučuji.

Dove maximum protection 
Tyto antiperspiranty od Rexony si kupuji pravidelně a na porovnání jsem si koupila i tento od Dove. Musím říct, že se ale opět vrátím k Rexoně, protože tyto mi nepřijdou tolik účinné. Parfemace byla celkem příjemná, ale deodorant nevydržel tolik jako Rexona. Ještě tu mám jeden od Dove, ten spotřebuji, ale znovu už se k nim vracet nebudu. 

Šangitová maska (recenze)
Maska byla hutné konzistence, díky čemuž se na vlasy snadno nanášela. Vlasy krásně vyživila a byly po ní lesklé a hebké na dotyk. Vlasy se i dobře rozčesávaly. Jediné co mi na ní vadilo byla parfemace.

Dermacol UltraTech mascara 
Řasenka měla větší pravidelný silikonový kartáček. Je to prodlužující řasenka, která by měla dodat objem. Řasy dělala hezké, prodloužené a lehce zahuštěné. Celkově bych ji hodnotila jako průměrnou řasenku, kterou nutně nepotřebujete znovu. 

L´Oréal Nude Magique CC cream (recenze)
Tento rozjasňující cc krém jsem si oblíbila hlavně v létě a používala jsem ho téměř pořád. Udělal krásně sjednocenou pleť, prozářil a zároveň hydratoval. Navíc měl SPF 20. Chtěla jsem si koupit další balení, ale už se bohužel neprodává. Složení nebylo ale nic moc, takže možná dobře, že už si nemůžu koupit další balení...

Co se podařilo spotřebovat Vám? 

9 komentářů:

  1. Ten tělový peeling musel být fakt super. Celkově mám YR docela ráda. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám jejich peelingy ráda v různých parfemacích.

      Vymazat
  2. Ziaja intimní hygiena je jedna z mála, která mi vyhovujw a kupuji s pumpičkou v 500ml balení. A YR peeling nádherně voněl, také spokojenost.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zatím zkoušela jen tento intimní gel. Musím se podívat po větším balení s pumpičkou. ;)

      Vymazat
  3. Veru treba spotrebovavat. Vianoce a kopec novej kozmetiky sa blizia :-)
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám se navíc blíží stěhování, tak bych se ráda stěhovala s co nejmenším počtem kosmetiky...

      Vymazat
  4. Peeling od YR jsem měla taky a snad všechny druhy voní překrásně. Já jsem nedávno zrovna spotřebovala ten malinový :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  5. Masku jsem měla a byla super!! Celkově tahle řada se povedla. Měla jsem od ní ještě k masce šampon i kondicionér.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.