beautylifebyhana: Weleda mandlový sprchový krém pro citlivou pokožku

čtvrtek 22. listopadu 2018

Weleda mandlový sprchový krém pro citlivou pokožku

Weleda patří k mým oblíbeným značkám přírodní kosmetiky. První setkání s Weledou proběhlo již před třemi lety, a to díky spolupráci s eshopem Lekarna.cz. Už na první vyzkoušení jsem si padly do oka a já od té doby vyzkoušela spoustu dalších výrobků a k některým z nich se opětovně ráda vracím. Pokud hledáte kvalitní přírodní produkty, určitě se podívejte na sortiment značky Weleda. Dnes bych Vám ráda napsala několik řádků o dalším sprchovém krému, tentokrát ve verzi mandle


Sprchové krémy mám moc ráda, konkrétně od této značky miluji ten citrusový. Sprchový krém má krémovou konzistenci, zhruba jako pleťové mléko. Parfemace je velmi jemná, lehce jsou z něj cítit mandličky (marcipán). K pokožce je krém velmi jemný, nedráždí a nevysušuje pokožku. Naopak pokožka je po použití zvláčněná a jemně provoněná. Opravdu cítím rozdíl v péči o pokožku při použití tohoto krému a obyčejného sprchového gelu. Pěnivost byla u tohoto krému slabší. 



A pokud už se poohlížíte po vánočních dárcích, můžete tento sprchový krém koupit v krásné dárkové kazetě společně s krémem na ruce. Takovýmto kosmetickým balíčkem určitě potěšíte kteroukoliv ženu. 

Celkové hodnocení:  (4/5)



Jaké jsou Vaše zkušenosti se značkou Weleda? 

3 komentáře:

  1. Já s Weledou moc velké zkušenosti nemám, ale sprchový krém by se mi líbil.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji hlavně jejich sprchové krémy a na zimu jsou skvělé i jejich pleťové krémy. ;-)

      Vymazat
  2. Já jsem ho měla v malém balení a byla jsem spokojená :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.